Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dan had je kunnen lezen dat je de bak moet laten rusten omdat er een nitrietpiek kan ontstaan. Eerst bacterie cultuur op gang brengen, dan pas vissen erin.
filter zul je regelmatig even moeten uitspoelen in wat aquarium water omdat die dan verstopt zit met blaadjes. Nuage schreef:Maar die nitrietpiek komt toch pas na een paar dagen? Dus dat is sowieso niet de reden dat de vissen het nu moeilijk hebben. Ik denk eigenlijk dat ze zo gewoon gaan zwemmen en er niks aan de hand is.
rossebol schreef:Ik heb me volgens mij druk zitten maken om helemaal niks ze zwemmen nu gewoon rond alsof er niks aan de hand is.
Zo een filter halen en dan komt het allemaal wel goed
iedereen bedankt voor de reacties en tips.
suc6 met je visjes en genoet ervan..
XxLiEsJuHhxX schreef:rossebol schreef:Ik heb me volgens mij druk zitten maken om helemaal niks ze zwemmen nu gewoon rond alsof er niks aan de hand is.
Zo een filter halen en dan komt het allemaal wel goed
iedereen bedankt voor de reacties en tips.
Gelukkig.. ! denk dat ze gewoon evenjes bij moesten komen van de reis. ik heb vroeger altidj goudvissen gehad deed de bak die ik had een keer in de zoveeltijd verschonen en verder een filter erin nooit problemen gehad denk dat soms ook wel word overdreven wat vissen nodig hebben allemaal.. mijn goudvisjes zijn toch altijd zeker 10 jaar geworden.. en ze hadden een 8 hoekig aquariumpje..suc6 met je visjes en genoet ervan..
XxLiEsJuHhxX schreef:Gelukkig.. ! denk dat ze gewoon evenjes bij moesten komen van de reis. ik heb vroeger altidj goudvissen gehad deed de bak die ik had een keer in de zoveeltijd verschonen en verder een filter erin nooit problemen gehad denk dat soms ook wel word overdreven wat vissen nodig hebben allemaal.. mijn goudvisjes zijn toch altijd zeker 10 jaar geworden.. en ze hadden een 8 hoekig aquariumpje..suc6 met je visjes en genoet ervan..
XxLiEsJuHhxX schreef:Gelukkig.. ! denk dat ze gewoon evenjes bij moesten komen van de reis. ik heb vroeger altidj goudvissen gehad deed de bak die ik had een keer in de zoveeltijd verschonen en verder een filter erin nooit problemen gehad denk dat soms ook wel word overdreven wat vissen nodig hebben allemaal.. mijn goudvisjes zijn toch altijd zeker 10 jaar geworden.. en ze hadden een 8 hoekig aquariumpje..suc6 met je visjes en genoet ervan..
je hebt geen ervaring nodig itt paarden,