Kan niet wachten tot die van mij een jaar oud is, pfff.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Kreeg van het weekend wel een mailtje dat ze nog niet genoeg aanmeldingen hebben voor de maandag avond, en dat die dan misschien niet doorgaat. Baal daar flink van! Ze hebben wel een volle dinsdagavond groep, maar ik moet één keer per maand voor werk naar Assen, dus dat is niet zo handig. Hopelijk kan er wat geregeld worden... Heb me in September/Oktober vorig jaar al aangemeld voor de cursus.

)
Citaat:Vanavond heb ik met Rocky de eerste behendigheidscursus gehad. Het ging echt SUPER! Hij heeft zich voorbeeldig gedragen en nam alle hindernissen die we geoefend hebben in één keer goed. Hij luisterde perfect, en dat zonder gehoorzaamheidscursussen, hihi. Ben echt ontzettend trots op ons kleine mannetje, hij doet zeker niet onder voor de grote honden van 'onze' groep! Echt jammer dat ik volgende week niet kan, ik kijk nu alweer uit naar de volgende les!
)Wat train je thuis dan? gehoorzaamheid of behendigheids dingen.. 
-geheel kooiker eigen- en die liep gegeven moment met een wedstrijd de ring uit en wilde er toen niet meer in 
en hard dat hij ging! Had ook nog eens de naam Iwan
alleen met de wip moest iemand even een duwtje geven want hij was niet zwaar genoeg
Ik zet hoogtesprongen dan vaak dicht bij elkaar, zodat hij echt goed naar me moet luisteren waar we overheen gaan zeg maar.
De hoogtesprongen gaan super, maar dat kende hij ook al. Tunnel gaat ook goed, maar hij heeft soms nog de neiging om zich om te draaien halverwege. Maar gisteravond heeft hij maar één keer omgedraaid, dus weer een stapje vooruit. We zijn ook met de paaltjes bezig, gewoon er tussen doorlopen en dit doet hij ook netjes. Gisteravond is de schutting er als nieuwe hindernis bijgekomen. Dit ging ook erg goed. Niks geen angst, hij wordt bloedfanatiek als 'ie aan de beurt is! Heerlijk beestje!
Gefeliciteerd! 
Bonjoy schreef:Ik ben op het moment de kleinste van ons groepje (Bouvier, Finse Lappenhond en nog een groter ras)
(Kattenloop, wip, hoogtesprongen en ga nog een tunnel of slurf maken) Ik ga de maanden tot september wel heel veel oefenen op vooruit sturen en commando's