Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zullen m'n ouders in ieder geval zeker waarderen
m1992 schreef:Heb zelf ook wel eens ruziende hamsters gehad, en idd uit elkaar gehaald. Maar heb ook vaak zat gezien dat ze wel bij elkaar kunnen. Ts zegt toch dat ze ze in de gaten houdt? Lijkt mij prima
) bij elkaar gezeten,waren beste vriendjes

veel plezier ermee!
Sjors schreef:Sjonge wat kan bokt weer zeuren zeg!
Ik vind het alleen jammer dat sommige mensen uit eigen belang dingen doen die niet natuurlijk zijn voor een dier en veel stress opleveren (is wetenschappelijk bewezen). 

Wuis schreef:Ik zou ze niet samen houden. Het is niet natuurlijk voor ze en je kunt nu eenmaal niet 24/7 voor de kooi zitten. Dus het kan goed mis gaan terwijl jij er niet bent. Dat wil je toch niet op je geweten hebben. Ze zullen vechten tot de dood.
De een speelt voor onderzeëer.. Schuift d'r zaagsel naar 1 kant, en duikt er vervolgens onder om er daarna weer uit te springen. Ze zitten nog steeds samen (ondanks alle goedbedoelde en echt wel gewaardeerde adviezen) maar tot nu toe nog steeds geen herrie in de tent. Eten netjes samen naast elkaar en slapen ook nog steeds tegen elkaar aan
Ze groeien in ieder geval als kool, wist niet dat ze zó snel konden groeien.. Dus ze eten er goed van met z'n 2tjes