@GC: Hier hetzelfde verhaal, de kleine kat mag ook niet op het aanrecht, maar doet het toch. Katten mogen ook niet op de tafel, ze weten het, maar blijven het toch doen. Ach, zolang ze niks stukmaken vind ik het niet zo erg.
[***] schreef:Ben ik met je eens. Moet eerlijk zeggen dat ik niet eens aan het parfum in de luchtverfrisser heb gedacht. Maar ja, ik vind het ook allemaal wel prima wat mijn poezemansen doen. En vaak genoeg komen ze (nadat ze uitgeraced zijn) heerlijk bij me liggen. Dan kan ik zelf ook niet zo goed slapen, maar vind zo'n lekker, zacht warm poezenlijf heeeeeeeerlijk op mijn bedje!
Wat betreft de parfum: daar dacht ik in eerste instantie ook niet aan, maar het idee op zich is natuurlijk wel slim bedacht! De enige opvoedmethodes die ik tot nu toe heb gebruikt is laten schrikken, bijv. door de plantenspuit. Ik zou ze eerlijk gezegd ook niet zo snel opsluiten ofzo, dat is ook niet helemaal mijn ding.
@chanel1985: Ik begrijp dat het inderdaad heel vervelend is als je kat daar al mee begint zodra je je bed in stapt, zeker als hij om wat voor reden gewoon de kamer niet in mag/kan. Maar hoe kom je op het idee om hem in het reismandje te zetten? (niet aanvallend bedoel, gewoon interesse)
@Shaar: Haha, heb jij even mazzel dat ze bij je ouders gaan zitten!
Negeren helpt helaas niet, al een aantal keer geprobeerd, maar hij kan gewoon uren door blijven gaan. Miss moet ik het geluid eens opnemen, dan begrijp je dat je daar echt niet doorheen kunt slapen

Edit: typfout