Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
GamblersCup schreef:EllenB schreef:Een kat in een omheinde tuin zetten, voegt wat mij betreft niet zoveel toe (en het lijkt mij een hele toestand om dat voor elkaar te krijgen).
Heb jij wel eens binnenkatten gehad, die ineens naar buiten mogen? Dan voegt het heel wat toe! Heerlijk in de zon liggen, in bomen klimmen (als je die in je tuin hebt staan), alle geuren en geluiden oppikken, achter beestjes aan... het is zóveel meer dan alleen binnen zitten. En juist in het geval van de TS is het geen hele toestand, ze heeft al schuttingen staan!
Bij mij gaat het hekwerk neerzetten ontzéttend duur worden, ik heb geen schuttingen en moet compleet afrasteren.

GamblersCup schreef:Heb jij wel eens binnenkatten gehad, die ineens naar buiten mogen? Dan voegt het heel wat toe! Heerlijk in de zon liggen, in bomen klimmen (als je die in je tuin hebt staan), alle geuren en geluiden oppikken, achter beestjes aan... het is zóveel meer dan alleen binnen zitten. En juist in het geval van de TS is het geen hele toestand, ze heeft al schuttingen staan!
Bij mij gaat het hekwerk neerzetten ontzéttend duur worden, ik heb geen schuttingen en moet compleet afrasteren.
takkie_muis schreef:laat ze lekker , castreren en sterriliseren. katten horen gewoon lekker hun territorium te hebben , spelen met de buurkatten. ik heb geen moeite de 6 hier eruit te doen , ze mogen wanneer ze willen.
ik moet er niet aan denken dat als er 's avonds eentje niet thuis komt
doordat ik een schuifpui heb achter kan ik ook niet echt een kattenluik plaatsen.
wilden niets liever dan terug naar binnen.