Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Varken doe ik sowieso niet aan, maar een runderstrotje op z'n tijd, vind ie lekker
en gaat niet zelf jagen. En als ze dat wel doen, pakken ze alles wat ze pakken kunnen om te overleven.
setteke schreef:Yamcha, maar even voor de goede orde, zou een hond (wolf) in het wild niet een rundachtige of zwijnachtige pakken dan?
En natuurlijke prooidieren voor een hond, daar kan ik niet zo goed bij. Een hond is gedomesticeerd, dus eet meestal wat wij ze voorschotelenen gaat niet zelf jagen. En als ze dat wel doen, pakken ze alles wat ze pakken kunnen om te overleven.

,gister nog de hele dag longen gedroogd in de oven en vorige week levers...
, moest echt even twee keer lezen of je serieus zo dacht haha.kimmie261 schreef:hier ook hoor net als bij diablo,rechtstreeks van de slager,hart,longen luchpijp van paard,rund,schaap...
ik droog bepaalde dingen zelf,maar haal net zo makkelijk gedroogd lekkertjes voor de honden in de winkel,dus ja ik zou een paarden staart wel bestellen,gister nog de hele dag longen gedroogd in de oven en vorige week levers...
tis toch mooi dat een dier niet voor niets dood gaat,en dat deze dan helemaal gebruikt wordt,al is het als hondenvoer...mijn paarden gaan als het mogelijk is naar de slager zonodig...maak daar niet zo'n probleem van.
overigens zouden mijn honden hier zonder probleem het varken afslachten als ze de kans zouden krijgen,ze mogen het niet,dat weten ze,maar reken maar dat die het loodje zou leggen als de honden hem wel te grazen zouden nemen...