Ongelofelijk mooie diertjes zeg! Ik hou van dit soort katten! En die witte... wat een wondertje!! Heel erg mooi!
Dankjewel! Wij zijn er ook weer helemaal verliefd op , zo jammer dat je ze niet kunt houden! Je kan inderdaad al heel licht de spots zien in zijn vachtje .
Jammer genoeg wordt ie wel verkocht ja, alleen we hebben nu al erg veel geinteresseerden dus dat gaat nog lastig worden !
LittleRose schreef:Jammer genoeg wordt ie wel verkocht ja, alleen we hebben nu al erg veel geinteresseerden dus dat gaat nog lastig worden !Ach zal ik het je gemakkelijk maken, ik haal hem wel op, ben je van het gezeur af Wat zijn ze prachtig zeg!
DjunDjun schreef:LittleRose schreef:Jammer genoeg wordt ie wel verkocht ja, alleen we hebben nu al erg veel geinteresseerden dus dat gaat nog lastig worden !Ach zal ik het je gemakkelijk maken, ik haal hem wel op, ben je van het gezeur af Wat zijn ze prachtig zeg! IKKE EERST haha
Hahahah Ik heb net gehoord van me moeder dat de witte helaas al verkocht is.Van het nestje is nog 1 vrouwtje over.
ahhh! Ik wou net om een update gaan vragen Wat een schatjes!En wat een grappig gezicht dat ene witje!Wou dat ik er 1 kon nemen
Die oortjes staan inderdaad erg grappig, vind het ook zo leuk dat ze scheel kijken als ze nog zo jong zijn!