Kentaro schreef:Zou dan wel morgenochtend gaan, want moet wel binnen 24 uur!
Echt? Dan ben ik sowieso al te laat.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saskiakefie schreef:Nee het risico is heel klein, maar ik dacht dat jij je er wel een beetje druk om maakte, maar valt mee gelukkig
Wat ik al dacht dus, maar ik ga nu wel naar het bureau om melding te doen.
Ik heb melding gemaakt en alles is opgetekend, het staat in het systeem. Ik kan gebeld worden door een hondenbegeleider mocht die meer informatie willen/bij de betreffende man en honden langsgaan.
ik wil dat als er nog iemand zou worden gebeten, ze het ook meteen echt kunnen aanpakken (voelde me wel een beetje suffig dat ik daar aankwam met mijn plekjes, maar ze snapten het wel en vonden het alleen maar goed dat ik melding had gemaakt
)
ik zat net op de rand met wel/niet meer geldig zijn van de oude prik.Wilawander schreef:ik zou me er geen zorgen overmaken. Ik heb bijna dagelijks zulke plekken en mijn man ook (die is pakwerker) nog nooit geen problemen mee gehad. Bij een echte volle beet dan is het wat anders maar dit is meer gekneusd.
) flink gekneusd zijn de spieren wel, ik moest op de fiets en dat was toch niet zo prettig

ook een enthousiaste hond moet niet bijten, dat snap ik, maar ik denk niet dat ze echt zo "gemeen" waren. Geloof ook dat het een paardenpension is, dus er komen natuurlijk wel meerdere mensen over de vloer dan alleen de eigenaars.
De agent bij wie ik melding had gedaan vertelde dat het meteen aangepakt gaat worden, ze hebben overlegd met de hondengeleider en de buurtregisseur. Die laatste had namelijk al meer klachten ontvangen.
Fiffill schreef:Ik ga eerst even kijken wat hieruit komt, kan ook nog gebeld worden door de hondengeleider namelijk als die vragen heeft.
Met mijn plek gaat het goed hoor, is vooral spierpijn (bij kracht zetten bijv zoals fietsen).