Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marijkjuh schreef:Ik las het vanmorgen in de krant. Wat een walgelijke mensen, dat ze met zulke oplossingen komen. Ik mag toch hopen dat de eigenaar van de koe iedereen is goed de waarheid gaat vertellen en dat de personen die tot deze keuze kwamen ontslagen worden. Zulke mensen zouen nooit meer in de buurt van een dier mogen komen
Mjetterd schreef:Marijkjuh schreef:Ik las het vanmorgen in de krant. Wat een walgelijke mensen, dat ze met zulke oplossingen komen. Ik mag toch hopen dat de eigenaar van de koe iedereen is goed de waarheid gaat vertellen en dat de personen die tot deze keuze kwamen ontslagen worden. Zulke mensen zouen nooit meer in de buurt van een dier mogen komen
Ze hadden ook niets kunnen doen, zodat het helemaal verkeerd ging.
Ik denk dat deze mensen geen verstand van zaken hadden en uit onkunde gehandeld hebben.
troi schreef:En koe die per vliegtuig vervoerd wordt zal geen gewoon koetje zijn maar een prijzig kampioensdier. Ik gok dat deze mensen bepaald niet lichtzinnig de heftruck hebben gepakt. En dat ze nu balen als een stekker, banketstaaf voor alle partijen.
colette_007 schreef:Gebeurd veel vaker met tractor ook.
Alleen de onwetendheid icm groot materieel gaat helaas vaak niet goed.
Toch mooi dat koe het overleefd heeft, zou je niet erwachten