P3TR4 schreef:, ook mijn hondje heeft een dekentje op. Maar ook alleen maar omdat hij anders rilt en de staart die hij normaal opkrult (mops
) strak tussen de benen heeft. Hij draagt hem alleen maar buiten
.
Ben overigens nog wel opzoek naar een nieuw dekentje voor mijn hond, weet niet of iemand een goede winkel weet en waar je zoiets voor een mops kunt kopen. Veel dekentjes passen hem namelijk niet. Hij heeft namelijk lengte 32, maar breedte 50. Iets wat kwa verhouding niet echt klopt, bij de standaard dekentjes
Misschien kan je hier wat vinden het is ook niet alteduur: http://shop.doggiecloset.nl/index.php?page=Homepage Ook erg goeie levering!! en snel!! en geen verzendkosten
, ook mijn hondje heeft een dekentje op. Maar ook alleen maar omdat hij anders rilt en de staart die hij normaal opkrult (mops
) strak tussen de benen heeft. Hij draagt hem alleen maar buiten
.
. Iets wat kwa verhouding niet echt klopt, bij de standaard dekentjes
? Ik doe ook geen jasje aan bij mijn hond die ik te lelijk vind om aan te zien hoor
. 
Overlaatst zag ik wel een leuk winterjasje zo wat vliegeniersachtig met zo'n schapenbontje vanbinnen. Maar ik heb het niet gekocht, ik kon niet geld geven aan gewoon een mooi jasje terwijl mijn hond er gewoon nog een praktisch jasje had.
)
(er zijn ook praktische jassen die leuk zijn, koop anders een barbiepop als je wilt aankleden....)