Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

nicky_rilana schreef:maar dat is voor z'n hond dan toch best ver lopen. ik weet niet waar je vandaan komt maar ik woon 2 starten van gemonde af. ik vond de hond een beetje bang over komen, ik ging allemaal lief praten en toen begon hij een beetje te kwispelen, maar dat was het ok wel

nicky_rilana schreef:nee hij zou echt niet uit zich zelf komen of ik moet onze hond pakken. bij de meeste honden lukt het wel, maar volgensmij heeft die hond een schop gehad of zo, hij kijkt je ook heel bang aan. maar hij zal hier nog wel een tijdje rond blijven hangen, want ons hondje is nu loops en volgende week die van mijn buurman.
princesmax schreef:nicky_rilana schreef:maar dat is voor z'n hond dan toch best ver lopen. ik weet niet waar je vandaan komt maar ik woon 2 starten van gemonde af. ik vond de hond een beetje bang over komen, ik ging allemaal lief praten en toen begon hij een beetje te kwispelen, maar dat was het ok wel
klopt maar ik wil alleen maar zeggen dat alle rashonden gedumpt worden als mensen er genoeg van hebben.
hanny_jelke schreef:TS probeer hem anders in de stal te lokken met voer en leg daar een oude deken neer dan heeft hij in iedergeval een plekje om warm te liggen.
drijf hem niet in het nauw want dan maak je hem banger en kan hij rare dingen doen.
hij kan ook gewoon angstig zijn omdat hij al een paar dagen zwerft.
de hond van me ouders is nooit echt bang maar is met oud en nieuw heel erg geschrokken van iligaal vuurwerk en heeft de hele nacht in het bos gezworven toen ze hem terug hadden was hij ook heel bang dit heeft wel een paar weken geduurt maar nu is hij weer de oude.
(wat ik hier mee wil zeggen is dat angst niet altijd door een slecht baas komt)