positiefo schreef:Mijn Chihuahua hondje van 6, slaapt 's nachts al 6 jaar in zn eigenslaapkamer met zn mand.
's ochtends als we wakker worden doen we de deur open en blijft hij eerst nog een half uur lekker rekken en strekken in zn mand, dan laten we hem uit, en niets aan de hand, al 6 jaar lang niet.
Tot een kleine week geleden, hij wilde 's avonds zn kamer niet in, dus wij gekeken of er wat met zn mand of kleed aan de hand was, maar nikss....
Hij rende er uit, echte panniek.
Hij heeft wel vaker ooit een avond gepiept, maar dat was dan 1x even kort omdat hij misschien dacht nuuuu al slapen.
Mijn moeder heeft hem dus op bed genomen, ik sliep al..
Misschien niet zo handig...?
Volgende avond weer hetzelfde
Dag 3 toch in zn kamer gezet, en na 30 min gaat hij dan toch zn mand in, maar 's ochtends als we waker worden komt hij er heeeel snel uit, normaal bleef hij een half uur chillen in zijn mand, tot hij het tijd vond om te plassen.
Iemand ideeen tips?
Mand op mn kamer zetten?
Groetjes Jennifer
Moest om de dikgedrukte zin even lachen
Dit snapt een hond niet, weet niet of je het serieus bedoelde of niet maar goed 
Denk inderdaad ook dat het misschien wat kouder is dan normaal?
Maar net wat je al doet, volhouden en hem op die kamer houden niet op de slaapkamer opeens op bed of iets dergelijks, dan krijgt de hond alleen maar bevestiging dat daar écht iets aan de hand is
Zorg dat het een fijne temperatuur is en verder lekker doorgaan zoals normaal!