domme poezenbeest, hoe krijg je het voor elkaar!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:46

Hier heeft ze nu ook een nieuw plekje gevonden.
Jeans uit de emmer geplukt (waar hij lag ter afwachting van een wasbeurt) en nu heeft ze zichzelf in een broekspijp gewurmd. Nieuwe manier van strijken.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:49

Afbeelding

dit was een foto op kittenleeftijd. ondeugend bekkie??? :?

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:00

hahaha,ja sommige poezen halen flinke streken uit :D
zo was ik ooit eens een kat kwijt,hele huis doorzocht,maar ik kon haar echt niet vinden!!
toen hoorde ik opeens heel zacht...miauw?
maar ik kon echt niet vinden waar het vandaan kwam.

uiteindelijk na lang zoeken vond ik de poes in het televisiekastje
was ze er in gekropen en ik had het deurtje dichtgedaan _O-

wollie2004

Re: domme poezenbeest, hoe krijg je het voor elkaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:08

Ik moet nog steeds lachen om de poes die in de koelkast klimt, die van ons liggen wl vaak op de koelkast. Gisteren lag er eentje heel breed met pootjes over de rand van de deur en ik trok de deur open, toen viel hij er wel bijna in! Keek hij me echt zo aan van... Nou ja zeg! Haha en mijn andere tijger is behoorlijk groot geworden en hij zat laatst in het reismandje, kwam ie er achtere voren weer uit! Alsof hij zich niet kon draaien haha!

De kat van mn ouders doet altijd aan camouflage, is zelf pikzwart en dan gaat ze op een zwartkussen liggen en je ziet der dan pas als ze der oogjes open heeft. Zo heeft ze me al eens heel erg laten schrikken!

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:16

wollie2004 schreef:
Ik moet nog steeds lachen om de poes die in de koelkast klimt, die van ons liggen wl vaak op de koelkast. Gisteren lag er eentje heel breed met pootjes over de rand van de deur en ik trok de deur open, toen viel hij er wel bijna in! Keek hij me echt zo aan van... Nou ja zeg! Haha en mijn andere tijger is behoorlijk groot geworden en hij zat laatst in het reismandje, kwam ie er achtere voren weer uit! Alsof hij zich niet kon draaien haha!

De kat van mn ouders doet altijd aan camouflage, is zelf pikzwart en dan gaat ze op een zwartkussen liggen en je ziet der dan pas als ze der oogjes open heeft. Zo heeft ze me al eens heel erg laten schrikken!

ja, dit is echt een bubbles acties.
En ik had het echt niet in de gaten dat ze in de koelkast zat.
Ze is zo vlug.

haha, camouflage kat. Ook altijd leuke effecten. :j

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:32

Weet je wat eentje van ons ook altijd doet? Dingen uitbroeden... Zo ben ik heel vaak mn telefoon kwijt, en dan denk ik, maar hij lag toch op de bank of op de tafel? En dan ligt der kat er dus prins heerlijk op en ook nog helemaal ver weg in dromenland dus... storen is dan niet gewenst haha!
en savonds als mn vriend nog een tijdschrift aant lezen is in bed dan gaat de andere er altijd pontificaal opliggen en dan ook heel lief, spinnen etc zodat je er niet boos op kunt worden! haha leuke diertjes blijven t toch!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:34

eowyn04 schreef:
Afbeelding

dit was een foto op kittenleeftijd. ondeugend bekkie??? :?

ahhh! in mn profiel staat ook een kittenfto van de oudste, is nu 3 maar ik noem hem altijd opapoes! haha want zo gedraat ie zich ook!

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:34

ooooo hou op. Sleutels weg. Als ik even een theezakje op het schoteltje laat liggen is het weg.
Pennen zijn vertrokken. Papieren zakdoekjes die ze uit de dozen trekt 8)7
Planten die ze mollestreert. Bloemen vind ze niet mooi, trekt ze uit de vaas en sleurt ze het hele huis door. Bloemen dood, bubbles blij.

Onze nieuwe hond dribbel pesten is inmiddels ook een enorme grote hobby van haar geworden.

Ik geloof dat ik geen poezebeest meer heb, maar een klein terroristje :j

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:36

Hahahaha! ondeugende poes dus! Ja ik heb om die reden dus alleen maar nepbloemen want als ik echte bloemen in een vaas doe is het heel erg interessant dat er water in de vaas zit...
en tja planten daar begin ik niet eens aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:37

Wij hebben de wasmachine in de ruimte staan waar de honden altijd zijn als wij weg zijn.
Dus dan doen we altijd deurtje dicht van de wasmachine zodat de honden er niet inspringen. Hebben wel eens dat de was er alvast ingooien maar de machine zetten we niet aan.
Dus wij deurtje dicht. En 's avonds maar zoeken naar onze kat.
Bleek dat hij hele tijd in de wasmachine zat opgesloten :')

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:39

jouw katten kunnen ook lekker arogant kijken wolly.

Maar welke kat niet volgens mij.
Alle katten zijn volgens mij arrogant....

haha love, had je bijna schone kat.
(maar wel gevaarlijk, voor hetzelfde geld had je hem wel aangezet.)

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:42

wij hebben een hoes over de bank en die van ons ligt geregeld op de bank maar dan onder de hoes:P

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:48

Onze oude kat zat een keer vast met zijn kop in de gieter, dus ik zie ineens een kat voorbij vliegen met gieter op zijn kop, ik de kat vast gegrepen, gieter zo goed als leeg later lopen, die zat dus nog vol met water :\

tja toen begon de kat te blèren, want hij kreeg weer lucht, maar ik kreeg de gieter niet van zijn kop. Ik mijn broer roepen, die hoorde me natuurlijk in eerste instantie niet. Heb me schor gegild.

Ik kon niet opstaan want ik had een kat die in paniek was tussen mijn benen geklemd en die stommerd wilde dus weer gaan rennen om die stomme gieter kwijt te raken. {:)-:(

Uiteindelijk hoorde mijn broer me gillen en hij heeft de boter gepakt en de kat z'n nek ingesmeerd.. toen floepte de gieter er zo af.

De kat heeft één week met een vette nek gelopen en de gieter? Heeft hij nooit meer aan durven kijken. :')

Dit is meer dat 15 jaar geleden maar ik herinner me het nog als de dag van gisteren.
Hoe krijg je het voor elkaar ... !

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:53

Heb zoiets gehad met onze poezel. was haar 3 dagen kwijt.... Zaterdagochtend laatste keer gezien. Kwam niet eten, zondag hele dag neit gezien, kwam niet eten. maandag idem. Dinsdag hoor ik haar mauwen.... zat ze opgesloten in een la onder dochters bed. Waar dochter dus gewoon die 3 nachten op geslapen heeft. En die la ja... die was zaterdag ergens in de loop vd dag dichtgedaan door ondergetekende :o En al die dagen niet mauwen he! Kr*ng!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:55

hahaha ja eoqyn dat die donkerrode kan dat zeker!
Ahhh Majolein wat een avontuur zeg! Arme poezebeest!

en dat van de wasmachine is indd ook wel beetje eng, mijn vriend controleert altijd de wasmachine als hij weggaat en hij de katten niet direct ziet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:50

eowyn04 schreef:
jouw katten kunnen ook lekker arogant kijken wolly.

Maar welke kat niet volgens mij.
Alle katten zijn volgens mij arrogant....

haha love, had je bijna schone kat.
(maar wel gevaarlijk, voor hetzelfde geld had je hem wel aangezet.)

Nouja de was stonk nu ook behoorlijk. Kat moest wel erg nodig naar de kattenbak. Maar dat wou niet.
En ja gelukkig waren we er op tijd bij. En maakte hij ook gelukkig veel lawaai toen we hem zochten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:51

wollie2004 schreef:
hahaha ja eoqyn dat die donkerrode kan dat zeker!
Ahhh Majolein wat een avontuur zeg! Arme poezebeest!

en dat van de wasmachine is indd ook wel beetje eng, mijn vriend controleert altijd de wasmachine als hij weggaat en hij de katten niet direct ziet!

Normaal komen de katten daar nooit. En we letten nu er ook telkens op.
Maar 1 kat komt nooit in huis. En de ander wil alleen maar via de voordeur naar binnen.

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 19:39

hahaha :+
Ik werk zelf op het asiel en ben ook regelmatig een kat kwijt, vaak liggen ze dan in de hangmatjes, dus niet erop maar dan zijn ze erin gekropen en kunnen ze er niet meer uit :')