katten in hok buiten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

feike_nr1

Re: katten in hok buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 15:20

nou heb nu toch een mooi nieuws :D
heb met de mensen zelf nog gesproken, kwam ze toevallig tegen... ze hebben vandaag binnen een verblijf gemaakt waar de katten gescheiden van de andere dieren zitten, en alle 4 de katten zitten nu lekker binnen bij de kachel... helaas heeft het naar mijn idee te lang geduurt, maar ze zijn nu toch binnen...

was er zo blij om dat ik niet eens meer wat ging zeggen over het lawaai dat we steeds hoorden en waarvan ik uit me nachtdienst werdt getrokken :D... eindelijk maar toch zijn ze binnen.. nu maar hopen dat ze daar ook voorlopig blijven

Langcara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 15:25

Gelukkig!

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 15:46

mooi zo, en waarom hebben ze dat nu ineens gedaan? had de dierenpolite al contact opgenomen oid.? :)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:10

Super al denk ik dat ze na zo'n koude periode buiten nog niet verlangen om daadwerkelijk naast de kachel te liggen hahahaah.
Geweldig dat het opgelost is in elk geval!!!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:28

snap dan niet waar om je nu naar hun toe ging om het er over te hebben.had je dat niet beter eerder kunnen doenvoor je belt met 144.deze mensen hadden hier misschien een reden voor .ik vind het echt vervelend in nl dat mensen zich overal mee bemoeien voor ze weten wat er aan de hand is.ook vindik dat bokt weer vreemd reageerd,wij hebben de situatie niet gezien,en enkel van een kant gehoord.daar kun je toch niks op baseren.
ik zou liever beviend zijn met mijn buren dan dat het mijn vijanden werden,ik zou dus prate nen niet bellen met een of andere instantie,denk niet dat daar iemand blij van word.

feike_nr1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 11:29

@keona... de situatie is eerder al uit de hand gelopen... dat had te maken met hun hond... ik kwam ze tegen en toen spraken zij me aan over de kou enzo... dus toen vroeg ik of ze het niet zielig vonden voor hun katten. toevallig zeiden ze toen dat ze daar al over hadden nagedacht en dat het misschien wel anders moest... ze hebben hun katten buiten omdat de hond binnen zit en die zit dan steeds achter de katten aan...

maar omdat er al eerdere problemen zijn geweest waarbij aardige ruzies zijn gekomen, was ik niet van plan om dit nog een keer op dezelfde manier aan te pakken, aangezien dat nu nog gaande is en nu dus al een jaar duurt... dus ruzie is er al... daarnaast had ik gister van andere buren gehoord dat die ook al een week lang hadden gezecht dat dit niet kon en dat die katten naar binnen moesten... dus het is geen eigen initiatief geweest, maar opgedrukt door de buurt...