Wat fijn dat het geen tumor is!!!Nu inderdaad maar hopen dat de pilletjes aanslaan!
Geef hem maar een dikke knuffel van me!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kentaro schreef:ooohhhh, wat een schatje!! Ziet er inderdaad echt uit als een oud mannetje![]()
Maar wat een geluk heeft hij gehad dat hij bij jouw is terecht gekomen!!
(mijn god, die eerste foto....... Lijkt wel uit een of andere film...)
De eerste foto is dus van nu.. Hij is zo verouderd laatste tijd.
Iris82 schreef:Verlamming is natuurlijk 'het einde'. Maar men noemt de spierzwakte die aan het begin ontstaat ook wel ouderdomsverlamming. Ondanks dat ze nog gewoon gevoel hebben en kunnen bewegen.
Hoop dat je nog een aantal maanden van je ratje kan genieten.
Stel nu al wel voor je zelf een moment vast waarop je m in laat slapen.
Bijvoorbeeld als hij kale rode plekken krijgt van de urine op zn buikje krijgt. Deze gaan smetten namelijk.
Veel mensen stellen het inslapen maar uit bij een ratje met ouderdomsverlamming omdat ie nog wel eet en drinkt.
Iris82 schreef:Verdrietig hoor. Tis wel vaak ellende met ratten.
Mijn reden om er ook maar geen meer te nemen. DA kosten iedere keer en heb wel 95% in mogen laten slapen in plaats van dat ze leuk uit zichzelf dood gaan van ouderdom.

Kentaro schreef:Is het goed met hem gegaan vanacht?

RedPassion schreef:Dat is inderdaad een oudje, fijn om te lezen dat je zoveel moeite voor hem wilt doen.
Medicijnen kan je mengen met appelmoes, chocoladesaus (voor over ijs), brinta aangemaakt met kattenmelk, babyvoeding etc. Ik denk dat je hem sowieso wel wat mag bijvoeren in de vorm van groentehapjes en/of brinta, dat kunnen die oudjes vaak wel gebruiken.