Nou Kuggur, gelukkig ben ik dus niet de enige met die ervaring, al is het dan maar van kennissen. En ik zeg dus ook nergens dat ik het over buitenlanders heb (meeste moslims van deze generatie hebben overigens gewoon een Nederlandse nationaliteit, dus hoezo buitenlanders), maar het is gewoon een feit dat die dingen gebeuren. Misschien niet in het pittoreske IJsland, maar hier helaas wel. Ik weet niet door wie, want helaas laten ze geen naam en telefoonnummer achter bij de bloederige resten van hun slachtoffers, maar ik heb wel mijn vermoedens.
Trouwens, je mag niet eens schapen hebben zonder UBN-nummer, dus sowieso doen ze iets wat niet door de beugel kan, ook al zouden ze er gewoon netjes voor betalen. Vandaar dat wij er hoe dan ook niet aan meedoen. En ja, ik weet dat een groot deel van onze schapen alsnog bij de halal slager terechtkomt, maar daar wordt het tenminste nog gedaan door iemand met (over het algemeen) ervaring en de juiste materialen.
En nu hou ik erover op, want ik kan me behoorlijk kwaad maken op mensen zoals Kuggur, die menen de moraalridder te moeten uithangen.