Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

appiesjappie schreef:elke keer de flesjes omwisselen een sok om er heen heeft geen zin et tuitje bevriesd alsnog
Maar de meeste vinden een bak fijner want kan niet over alle konijnen oordelen. saskiakefie schreef:Ze zullen wel moeten haha. Sommige konijnen drinken er gewoon uit, maar waarschijnlijk als je ze de keuze zou geven zouden ze voor de bak kiezen. Sommige konijnen worden gek ervan dat er steeds maar 1 druppel uitkomt en dan slaan ze met de poten ertegen aan of ze trekken/bijten aan het tuutje. Beetje verschillend per konijnMaar de meeste vinden een bak fijner want kan niet over alle konijnen oordelen.
een tijdje gedaan, omdat ik te weinig flesjes had, was geen succes
passieAppel schreef:saskiakefie schreef:Ze zullen wel moeten haha. Sommige konijnen drinken er gewoon uit, maar waarschijnlijk als je ze de keuze zou geven zouden ze voor de bak kiezen. Sommige konijnen worden gek ervan dat er steeds maar 1 druppel uitkomt en dan slaan ze met de poten ertegen aan of ze trekken/bijten aan het tuutje. Beetje verschillend per konijnMaar de meeste vinden een bak fijner want kan niet over alle konijnen oordelen.
Bij mij ligt het dan door het hele hokeen tijdje gedaan, omdat ik te weinig flesjes had, was geen succes
Maar fijn dat ze het bij jou wel goed doen met bakjes saskiakefie
(Gisteren ook niet volgens mij
)

) om ze even dat baggerbakske voor te houden
Ze komen vooralsnog niet op de waterfles afgerent bij het wisselen.
), alleen doet mijn andere konijn dit niet.