Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En gelukkig heb ik geen vriend die me tegenhoud, wel een lieve buuf die me behoedt voor overbevolking haha!
die moest en zou ik hebben uit de opvang als er geen eigenaar op kwam dagen. Inmiddels is die termijn verstreken en dus is hij nu werkelijk van mij! Maar ja nu nog laten helpen en dan koppelen. Ze zijn heel relaxt alle 3 dus heb grote kans dat het lukt.
Mijn moeder is op een boerderij opgegroeit, dat scheelt! Nu alleen nog 2 bejaarde konijnen, een lief hondje en een paard die niet bij huis staat.. Had er graag nog een hondje bij willen hebben... Mijn moeder klaagt meer over het stro wat perongeluk in mijn schoenen mee komt..
...Ohw en ja ik zou er nog best een paardje bij willen.. En tja als ik naar die arme straathonden kijk dan zou ik er best 1 willen adopteren... Maar dat mag niet van vriendjelief
... En hij heeft gelijk je moet er ook voor zorgen/onderhouden, voldoende aandacht geven (werk 6 dagen) dus ik mag eigelijk ook niet klagen

Heb al een hoop beestjes zien komen en gaan, wil nog steeds de 2 chinchilla's die er zitten hebben, zo zacht en pluizig, zelfde met een aantal konijnen (dikke hangoor met agressieproblemen, grijs dwergje die ontzettend graag geaaid wordt, rusje die helemaal languit gaat liggen als je dr aait) en cavia's (lilac beertjes die niemand wilt omdat ze rode oogjes hebben, langharige die aaien fijn vindt)
en tsja, al die beesten op mn kamer gooien dan houd ik geen ruimte meer over, wil alles wel goed de ruimte geven, niks geen kleine hokjes hier
en een man (met een marktplaats verbod voor alles wat adem haalt) 
dan kwamen er nog veel meer dieren bij hoor (ik zou wel een voliére willen, de konijnenren uitbreiden en een mini-dierenweide hebben met nijnen, kipjes, geitjes), maar helaas, ten strengste verboden haha