Wie word er nog meer van beschuldigt door partner of ouders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

druppeltje

Re: Wie word er nog meer van beschuldigt door partner of ouders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:24

Hebben jullie dan ook dat wanneer je marktplaats of asielwebpagina's dat je zo verdrietig wordt, en dat je echt nog wel ruimte hebt. Vriendlief trapt hier helaas niet in :D

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 19:19

Druppeltje, dat is zooooo bekend bij mij! Sinds het overlijden van mn mams al helemaal. Ik woon hier nu dus met mn hondje, 2 konijntjes en 2 aquariums, konijntjes lopen mooi buiten en tja, met vissen en kreeften kun je niet echt knuffelen :+
Ik zou ook graag nog een hondje bij willen, maar helaas moet ik eerst zóveel regelen om hier te kunnen blijven wonen.. Ik hoop dat t allemaal lukt en dat ik dan een nieuw gezinslid mag verwelkomen :D En gelukkig heb ik geen vriend die me tegenhoud, wel een lieve buuf die me behoedt voor overbevolking haha!

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 19:40

haha hier meld de gek. Ik ben hier de enigste die dieren geweldig vind en kan zeggen dat het soms wel botst. Heb nu 2 honden en 1 kat. Had 2 katten en 1 is doodgereden en mag er absoluut geen kat meer bij dus het blijft bij 1 (voorlopig). Mocht er een hond overlijden dan mag er geen meer voor terug komen (ze zijn nog jong 3.5 en 5.5 jaar) echter dat riepen ze bij mijn eerste hond al en dit zijn hond 3 en 4 :D

Konijnen is ook zo. Had er 1 die ging dood toen gelijk 2 genomen. 1 gevonden, ren uitgebreid nog een vlaam erbij. Vlamen zijn geweldig!! Uiteindelijk vorig jaar 3 vlamen en 3 dwerg konijnen. Echter dit liep niet zo vlot vond ik. Dus de 3 dwergen zijn naar een vriendin gegaan. Helaas is er toen ook 1 vlaam ingeslapen door een rot afwijking.
Heb dus nu 2 vlamen. Nu is er 2 weken geleden een wildkleur vlaam ram gevonden. Wilde graag een wildkleur voedster erbij (heb al gecas. ram en voedster) maar deze is zo geweldig lief en leuk <3 die moest en zou ik hebben uit de opvang als er geen eigenaar op kwam dagen. Inmiddels is die termijn verstreken en dus is hij nu werkelijk van mij! Maar ja nu nog laten helpen en dan koppelen. Ze zijn heel relaxt alle 3 dus heb grote kans dat het lukt.
Echter nu is er een groot lotharinger kruising (voedster) gevonden. Als deze er over 2 weken nog zit is ze ook voor mij.
Mijn ouders weten van die ene ram want die zit al hier thuis in opvang. Echter koppelen doe ik in de opvang en er komen er dus 4 terug i.p.v. 3 haha.

weet overigens zeker dat ze dit wel goed vinden. Mijn ma vind konijnen geweldig en mijn pa roept: als het er meer dan 3 worden ooit dan verzorg ik ze niet meer. Gezien ik van harte hoopt dat hij op houd met het verzorgen van mijn nijnen vind ik dit helemaal oke (hij voert ze veel en veel te veel en let niet op hoeveel koolsoorten e.d. hij voert) Weet echter al wel zeker dat hij dat nog geen week vol houd want hij vind het veel te leuk haha.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 19:46

Hier 2 paarden aan huis, twee poezen die buiten wonen en een mooie ren hebben met nachthok. Ze kunnen echter altijd naar buiten het erf op als ze willen. En een grote bouvier die overdag en 's-nachts buiten is. Als wij thuis zijn mag hij binnen....als we weggaan gaat hij naar buiten.

Als het aan mij ligt heb ik straks nog wel wat erbij....setje leuke brahma's en ik zou erg graag alpaca's willen en twee ezels. Ruimte is er genoeg maar om het netjes en mooi te houden kost veel geld en onderhoud.
We laten het maar even zo voorlopig...

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 19:49

Er was een tijd van 12 huisdieren, inmiddels dat niet meer :') Mijn moeder is op een boerderij opgegroeit, dat scheelt! Nu alleen nog 2 bejaarde konijnen, een lief hondje en een paard die niet bij huis staat.. Had er graag nog een hondje bij willen hebben... Mijn moeder klaagt meer over het stro wat perongeluk in mijn schoenen mee komt.. :)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 19:53

In huis valt het wel mee, maar ik ben wel iemand die alles adopteert. Nu heb ik hier thuis 3 katten zitten. Dat worden er niet meer. Maar ik heb wel 5 paarden en 3 cavia's op de locatie waar de paarden staan. Haha.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 19:55

ik heb 4 cavia`s 1 hamster 1 kat en een paard.
en er zullen wel meer cavia`s komen :D en mn vriend zegt ook elke keer het is hier een dierentuin :')

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 20:04

hier hetzelfde verhaal :D
krijg steeds te horen dat we echt eens moeten minderen, maarja, dan neemt mijn man zelf weer een koppel kalkoenen mee en zitten we in de zomer ineens met 12 kuikens te kijken :))

wij hebben:

5 poezen
5 honden
8 cavia's
tig kippen(rond de 25)
1 hangbuikzwijntje
3 schapen
4 paarden
1 nandoe
6 duiven
4 kalkoenen
en 3 gekko's van mijn zoon

maar eigenlijk vind ik het niet eens zoveel
zo krijgen we geen lammetjes meer omdat ik geen ram meer heb

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 23:12

Oh spatter zo herkenbaar maarja heb het idee dat jij een soort van stukje grond aan huis hebt en dus in princiepe een boerderijtje hebt dus bij jou past het ook wel alhoewel je niet eindeloos diertjes kan aannemen want eens word je boerderijtje ook vol :')

Ik had ook echt zoiets van nou en we wonen toch lekker aan het platteland en veel plaats voor de diertjes :))

Maar eens moet het genoeg zijn en ookal wonen we in een vrij ruim huis met lekker tuintje en goede uitlaat gelegenheid het is geen rede om een huis veel honden te hebben of vol katten ... ik heb het gewoon nodig om nee te horen van vriendje want anders is het idd snel een dierentuin :=

Maar ookal heb ik dit geschreven ................zou nog steeds een hondje erbij willen HAHAHAHAHA

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:51

Schuldig :o

Ik heb op dit moment:

19 cavia's
3 konijnen
2 katten
1 hond
3 pony's

Maar ik vind ook echt alle dieren leuk. Maar dit is wel echt de max van wat mijn man goed vind. Hij heeft zelf ook een pony
en bij mn ouders hebben ze ook dieren. Ben ook opgegroeid op een boerderij mijn vader was varkensfokker.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:54

Telt een zwijnenstal ook? :o

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 00:02

Haha herkenbaar... Woon nu al paar jaartjes samen... Heb een hondje... Een zwerf boederij kitten gered van stal... 2 konijntjes... En dan nog een paardje.. Als het aan mij lag was er nog een kat bijgekomen gewoon omdat het gezelliger is voor mijn kat :P...Ohw en ja ik zou er nog best een paardje bij willen.. En tja als ik naar die arme straathonden kijk dan zou ik er best 1 willen adopteren... Maar dat mag niet van vriendjelief :P... En hij heeft gelijk je moet er ook voor zorgen/onderhouden, voldoende aandacht geven (werk 6 dagen) dus ik mag eigelijk ook niet klagen :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 00:11

pfff, ik ken het verhaal _O-
kan je nagaan, ik werk in een konijnen- en knaagdieren opvang.... := Heb al een hoop beestjes zien komen en gaan, wil nog steeds de 2 chinchilla's die er zitten hebben, zo zacht en pluizig, zelfde met een aantal konijnen (dikke hangoor met agressieproblemen, grijs dwergje die ontzettend graag geaaid wordt, rusje die helemaal languit gaat liggen als je dr aait) en cavia's (lilac beertjes die niemand wilt omdat ze rode oogjes hebben, langharige die aaien fijn vindt)
die wil ik ook allemaal wel mee nemen, maar moeders is het er niet mee eens ;( en tsja, al die beesten op mn kamer gooien dan houd ik geen ruimte meer over, wil alles wel goed de ruimte geven, niks geen kleine hokjes hier :n

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 00:14

Zoals je vast wel weet: IK!! 2 paarden, 3 katten, een (op dit moment in bruikleen :P) golden retriever..
En een man!! :D

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 00:19

Doe als ik; trouw met een dierenarts....

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 00:44

Ja... ik krijg regelmatig te horen: 'ik ben geen asiel!'.
We hebben momenteel 9 katten, 2 honden en 2 paarden en ik heb mijn oog laten vallen op een hond, maar tot op heden krijg ik hem niet over de streep...

fiona1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 00:59

3 shetlanders, 1 tinker, 2 honden, 2 minivarkens, 2 kalkoenen, 12 kippen, 2 tamme ratjes, ontelbare koikarpers en 2 kinderen :D en een man (met een marktplaats verbod voor alles wat adem haalt)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 01:04

Ik word er slechts van beschuldigd dat ik een bom heb laten afgaan in mijn kamer, al quida is niks vergeleken bij mijn rotzooikunsten.

Maar als je mij een onbeperkt budget geeft, dan komt hier sowieso een dierentuin, want ik heb minimaal een keer per week een momentje van 'die móet ik hebben' bij een diersoort (':

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 01:08

Meld zich :Y)
Ik vrees dat ik er ooit nog wel eens voor ga buitenvliegen :=

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 07:53

:oo Ik dacht dat ik de enige was :+

Wij hebben:

Acht katten
Vier honden
Negen paarden
Vier kippen

Heerlijk al die dieren om me heen.
Lekker veel wandelen met de hondjes.
Heerlijk de hele dag met de paarden werken.
Genieten van de katten die vreselijk ondeugend zijn :D

dakpan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 08:30

Ook ik heb in de loop der jaren een eigen dierentuin gekregen, gratis en voor niets ;(
Met 4 honden, 8 katten, 10 konijnen, vissen en een eend is het een drukke boel thuis. Paarden staan nog niet aan huis, dat zou ik helemaal het einde vinden!
Als je dan bedenkt dat vriendlief in het begin het heeeel gek vond dat je katten kan aaien, doet hij het zo gek nog niet :D

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 08:35

Ik vind het nog wel meevallen bij ons, maar vriend beschuldigt me er bijna dagelijks van (letterlijk met dierentuin en boerderij idd)

Wij hebben thuis:
1 hond
3 katten
1 (en binnenkort nog 1) konijn
Moet erbij zeggen dat ik mijn aquarium net verkocht heb
en dan heb ik bij mn ouders:
4 paarden
1 geitje (haar vriendinnetje is pas overleden)

maar als het aan mij lag!! :+ dan kwamen er nog veel meer dieren bij hoor (ik zou wel een voliére willen, de konijnenren uitbreiden en een mini-dierenweide hebben met nijnen, kipjes, geitjes), maar helaas, ten strengste verboden haha

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 08:44

Wij hebben ook heel weinig dieren hier! :+

- 1 kat (de andere twee zijn onlangs overleden)
- 1 hond
- 3 hamsters
- een aquarium vol vissen
- 2 konijnen

(stiekem hoop ik nog dat we een kat nemen van het dierenasiel. Er zitten er wel bijna 1300 zonder baasje!!! ;( )

Dromen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 09:13

Mijn ouders hebben ook een streng verbod op meer dan 1 huisdier.
Ik heb anderhalf jaar stambomen zitten uitpluizen, HD testen gezocht, ervaringen gevraagd totdat we eindelijk een hond mochten nemen. Ik heb eerst 7 jaar een konijn gehad. Nu al 2 jaar een hond.

Wat mij betreft zou er hier in de hoek van mijn kamer de hondenmand liggen, met daarin 2 Kooikers.
Als ik naar beneden liep, zou ik struikelen over een Ragdoll. Vervolgens zou ik wat groente snijden voor mijn konijnen, daarna mijn russische dwerghamster voeren en niet te vergeten woestijnratjes.
Ergens verderop er ongeduldig gehinnik klinken.

Maar mijn ouders zijn onvermurwbaar. 1 huisdier en voor de rest zelfs geen vis.

MirMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 09:17

O ik vind het heerlijk al die diertjes om me heen. Mijn vader noemt ons altijd de kinderboerderij....
Wij hebben:
3 honden
2 katten
1 fret
1 konijn
1 papegaai
en op stalling een Tuiger en een ShetXWelsh.

I Love It!