Goede brok voor pup

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

destiny88

Re: Goede brok voor pup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:14

Wat bij ons in de winkel goed verkoopt:
- Royal Canin
- Farmfood
- Prins
- Kjen's
- Jarco
- Arion (als mensen weinig geld uit willen geven)

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:24

Ben zelf heel tevreden over Cavom. Puppy brokken vlogen erin als "koek". (ziet eruit als gedroogd gehakt
en ruikt ook een beetje zo). Is heel betaalbaar. Ben nu overgegaan op volwassen brokken in de ochtend en kvv in de avond. Zowel de grote als de kleine hond doen het er heel goed op.

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 16:46

Carocroc zou ook een goede middenklasser zijn.
Markus Mühle is ook een aanrader.
Heb het wel niet uit eigen ervaring (maar van kennissen), hier krijgen ze alleen kvv/rauw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 16:53

Ik ben sinds kort overgestapt op Casa Fera. Onze honden doen het er goed op (chihuahua en Bordercollie). Hoef er maar weinig van te voeren.. bordercollie is zelfs aan de volle kant. de vacht is mooi, de drollen zijn mooi en ze poepen maar 1 hooguit 2 x per dag, plus het tandsteen is veel minder geworden.. en een groooooot voordeel ze vinden ze óntzettend smakelijk... Ook de honden die wel eens op visite komen vinden ze erg lekker ;) weet alleen niet of ze ook een puppy variant hebben.

Het voer van Orijen schijnt ook erg goed te zijn *hoog vlees percentage* maar ik vind het wel erg duur...

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 20:40

Orijen of vers vlees, zowel hele stukken al KVV (weet dat je dat niet wilt). Dus ik zou zeggen Orijen. Bij de kattenvoeding van RC zitten zelfs kankerverwekkende stoffen in, dat komt er hier dus niet in (tenzij kittenmelk voor weeskittens)

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:41

Share schreef:
Ik ben sinds kort overgestapt op Casa Fera. Onze honden doen het er goed op (chihuahua en Bordercollie). Hoef er maar weinig van te voeren.. bordercollie is zelfs aan de volle kant. de vacht is mooi, de drollen zijn mooi en ze poepen maar 1 hooguit 2 x per dag, plus het tandsteen is veel minder geworden.. en een groooooot voordeel ze vinden ze óntzettend smakelijk... Ook de honden die wel eens op visite komen vinden ze erg lekker ;) weet alleen niet of ze ook een puppy variant hebben.

Het voer van Orijen schijnt ook erg goed te zijn *hoog vlees percentage* maar ik vind het wel erg duur...

casa fera kreeg de hond van mijn ouders ook en deed het er ook super goed op! inmiddels krijgt hij zacht voer ivm tanden ( is erg oud )

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:24

waarom geef je geen KVV?

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:13

friesiszwart schreef:
waarom geef je geen KVV?

Omdat ze duidelijk aangeeft dat ze dat niet wil ;)
TS, ik heb nog een tijd dog lover gold gevoerd, ging er hier ook goed in. Cavom werden ze bij mij wat sneller dik van.
Inmiddels voer ik KVV dus weet niet welke brokken nu goed worden aangepresen.
Wat ik je wel wil meegeven is dat je vooral naar je eigen hond moet kijken. Waar hond 1 het goed op doet, kan hond 2 het juist super slecht op doen.