Sanne, ik heb er geen woorden voor, wat verschrikkelijk voor jou en je familie... zo plotseling je maatje verliezen is niet niks. Wel heel fijn dat je bij hem kon zijn op de laatste momenten...... Heel veel sterkte lieve schat!
Wat een heftig verhaal zeg.. Ontzettend veel sterkte!
orion_
Geplaatst: 20-01-12 20:51
Wat is het toch heftig en oneerlijk Sann... dat het leven zo rap en plotseling over kan zijn...!! Nogmaals heel veel sterkte meis wat was Banjer toch een onwijs lieve en leuke hond....
Wat verschrikkelijk Sanne, knap van je dat je er zo rustig onder bent gebleven. Je hebt gedaan wat je kon, ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe!
Wat verschrikkelijk Sanne, knap van je dat je er zo rustig onder bent gebleven. Je hebt gedaan wat je kon, ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe!
Dat is ze zeker, ze heeft al veel nare dingen doorstaan!
SannevdM
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-12 23:33
Ach, als je me een paar dagen terug had gevraagd hoe ik zou reageren als zo'n situatie zich zou voordoen had ik ws. gelijk geroepen; 'dan word ik hysterisch.' Maar achteraf blijk ik dus het tegenovergestelde te hebben. Wat voor Banjer wel erg fijn is geweest denk ik of hoop ik.
Heel veel sterkte. Wat een nare ervaring zeg. Maar ze heeft wel hele fijne baasjes (jullie) die echt om haar geeft en dat moet jullie toch ook wat troosten.
Pff..wat een verhaal. De nachtmerrie van iedere hondenbezitter.. Heeeel veel sterkte toegewenst!
Memuska
Geplaatst: 20-01-12 23:47
Je schrijf het correct in je titel, "niet te bevatten". Zo heb je een kerngezonde hond, en plots is ie er niet meer... Ergens is het "mooi" hoe je bij Banjer bent kunnen blijven. Je hebt gedaan wat je kon, Banjer mag zo te lezen blij zijn met zo'n baasjes. Ik wens jou en de rest van je familie veel sterkte toe!
Cchanny
Geplaatst: 20-01-12 23:51
Heel veel sterkte. Met dit plotselinge verlies.
sunny_l0ve
Geplaatst: 20-01-12 23:56
Heel veel sterkte, wat enorm knap van je dat je rustig bent gebleven. Dat spreekt van echte liefde voor je hond!
Ik heb een tijd nagedacht over je verhaal. Ik vind het zo aangrijpend hoe je het vertelt, dat vrijwel elke reactie van een vreemde oppervlakkig lijkt.. Maar het houdt me wel bezig, het verdriet spat eraf, maar vooral ook, de liefde voor Banjer vanuit jullie hele gezin. En het is afschuwelijk wa haar is overkomen, maar ze heeft wel een heel gouden mandje gekend. Zo geleefd te hebben, zo te sterven, met alleen maar liefde om je heen, dat is zo veel waard. Veel sterkte met het gemis, het zal leeg zijn zonder haar..
Tranen in m'n ogen, echt verschrikkelijk... Heb het helaas zelf ook meegemaakt... Achteraf was ik wel blij dat ik bij de hond heb kunnen zijn, maar het maakt het niet minder zwaar... Heel veel sterkte met het verlies
friesiszwart
Geplaatst: 21-01-12 09:48
heel veel sterkte met het verlies, ook voor je ouders en broertje natuurlijk. Sterkte