Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

We zijn druk bezig om dierenwinkels te benaderen om juiste info te geven en nog veel meer
Thirty schreef:nandolufyou schreef:Bij mijn nijn kan geen maatje: hij is vroeger als babynijn door mensen opgevoed en snapt andere nijnen niet. Diverse nijnen bij asiels geprobeerd, maar hij doet niets als ze vechten of hem proberen te bijten.
Hij is echt beter af zonder vriendje, anders overleefd hij het niet ben ik bang...
En hij is niet eenzaam: konijnen die je alleen in een kooi zet en alleen eten geeft en die zijn alleen: die zijn eenzaam. Maar Safir niet. Zeker niet.
Jammer dat je dit zelf gelooft. Want zo is het echt nietEen konijn heeft maar weinig aan een mens.
Dat die van jou een uitzondering is en niet met andere nijnen op kan schieten kan natuurlijk.
Maar ga het niet goed praten en zeggen dat ie niet eenzaam is.
WinSel schreef:Dankjewel
Ik werk bij Stichting Konijnen BelangenWe zijn druk bezig om dierenwinkels te benaderen om juiste info te geven en nog veel meer
) 

WinSel schreef:Hoe weetje zo zeker dat ie niet eenzaam is ? Een konijn wat gewoon speelt, eet ed, is nog niet meteen niet eenzaam...
Vaak wordt daar juist de fout gemaakt
) hem, ik krab m als ie jeuk heeft, hij komt tegen mij aan liggen, hij zoekt contact.
) WinSel schreef:Weetje waarom hij jou likt, krabt, tegen je aan komt liggen en contact zoekt ? Omdat ie eenzaam is...
Want al die dingen die hij bij jou doet, hoort ie eigenlijk bij een ander konijn te doen
Jammer dat je neit in de buurt woont, ik was er graag mee aan de slag gegaan, want met veel geduld is ook jou konijn te koppelen
)
Heel goed van je
Klinkt goed allemaal
dat heeft me zoveel zeer gedaan
WinSel schreef:Aah dat is heel sneu, was het toevallig E.cuniculi ?
). En ik kreeg hem toen ik 5 was, dus ik ben met hem opgegroeid.
Linea schreef:Ik lees dit topic net door.. leuk dat je zo'n goede band met je konijn hebt:D Heb ook twee konijnen en met het mannetje is het net zo, heb ik in huis gekregen toen hij 9 weken oud was en hebben echt een hele fijne band opgebouwd. Met 5 maand is hij gecastreerd en heeft hij een vriendinnetje maar nog iedere avond springt hij op de bank om lekker geknuffeld te worden heerlijk beest.
één klein vraagje hoor, misschien heb ik er overeen gelezen. Maar in de openingspost staat dat hij ongecastreerd is. Hoe is het dan mogelijk dat je bij een opvang verschillende koppelpogingen hebt ondernomen?