Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
keona schreef:ja ts rund en kip zijn meestal de boosdoeners,dus je moet geit of vis kvv gaan voeren.kijk eens op natudog geen toevoegingen.varken is zo wie zo helemaal niet goed
fiona1 schreef:Ik zou eerst een uitgebreide allergie test laten doen. De hond van mijn zus had ook altijd jeuk en bleek allergische te zijn voor jawel: vlees, zijn kreeg speciale voeding via de DA.
shilady schreef:fiona1 schreef:Ik zou eerst een uitgebreide allergie test laten doen. De hond van mijn zus had ook altijd jeuk en bleek allergische te zijn voor jawel: vlees, zijn kreeg speciale voeding via de DA.
Ja en dat vermoed ik dus ook dat ze alergisch is voor voor het vlees die de meeste merken gebruiken in hun brokken..
Daarom wil ik ook eventueel kijken om naar de vegetarische kant te gaan of bv echt wild vlees omdat ze zeggen dat dat heel anders is dan bv kip of lam
Wat voert je zus nu dan?
shilady schreef:Vis voeren we al een tijd maar ook dat jeukt
Ik zal is kijken voor geit
en wat vinden jullie van het voer waar bizon in zit ?
Farmfood is dus een populaire
ga ik daar is voor kijken.
En carnibest is ook wel iets om bespreken zo te lezen ...
shilady schreef:fiona1 schreef:Ik zou eerst een uitgebreide allergie test laten doen. De hond van mijn zus had ook altijd jeuk en bleek allergische te zijn voor jawel: vlees, zijn kreeg speciale voeding via de DA.
Ja en dat vermoed ik dus ook dat ze alergisch is voor voor het vlees die de meeste merken gebruiken in hun brokken..
Daarom wil ik ook eventueel kijken om naar de vegetarische kant te gaan of bv echt wild vlees omdat ze zeggen dat dat heel anders is dan bv kip of lam
Wat voert je zus nu dan?