Hoe kom ik van onze kat af?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

Re: Hoe kom ik van onze kat af?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 03:08

Arm dier. En er is niet eens gekeken of er medisch een oorzaak kan zijn? treurig sommige mensen zouden geen dieren mogen hebben.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 16:46

Ik heb een oude hamsterkooi gevuld en er een kattenbak van gemaakt :) Hij lijkt al meer op zijn gemak, zit al de hele dag op zolder met de andere kant. Terwijl nummer 3 hier naast mij op bed ligt te slapen. Als zijn gedrag niet verbetert neem ik hem mee naar de dierenarts, maar verwacht niet dat daar iets uit gaat komen.

Bedankt voor jullie reacties :)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:22

xMercury schreef:
Ik heb een oude hamsterkooi gevuld en er een kattenbak van gemaakt :) Hij lijkt al meer op zijn gemak, zit al de hele dag op zolder met de andere kant. Terwijl nummer 3 hier naast mij op bed ligt te slapen. Als zijn gedrag niet verbetert neem ik hem mee naar de dierenarts, maar verwacht niet dat daar iets uit gaat komen.

Super dat jij het zo goed opvangt! Dus het was pure gewenning waarschijnlijk, komt allemaal wel goed.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 18:02

StillAngel schreef:
xMercury schreef:

Super dat jij het zo goed opvangt! Dus het was pure gewenning waarschijnlijk, komt allemaal wel goed.

Dankjewel :* Hij ligt nu naast me op bed haha :)

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 20:26

LisaFaded schreef:
Arme kat. Beetje vreemde reactie zo van je moeder. Duidelijk dat ze niet echt om dieren geeft. Ik zou heel erg boos worden. Dan maar een beter tehuisje zoeken?

Zo jullie durven allemaal wel lekker andere mensen veroordelen he, alleen op het feit dat de vrouw in kwestie op het moment wat anders aan haar hoofd heeft dan de kat die niet op de bak wil. Ik vind dat jullie wel hard oordelen hoor, duidelijk dat ze niet om dieren geeft? Jullie hebben toch geen idee wat de situatie is, en wat voor problemen er eventueel nog meer zouden kunnen spelen? IK ken de persoon in kwestie toevallig wél en ik vind dat jullie oordeel nergens op slaat.

Ik zeg niet dat het niet fout is wat ze doet maar om nou gelijk te zeggen dat ze geen dieren verdiend, en waarom ze dan wel niet 3 katten heeft en dat ze duidelijk niks om dieren geeft. Kom op zeg, in de 15 jaar dat ik Iris en haar moeder ken hebben hun katten en andere dieren er altijd goed en gezond uitgezien.

Even terug ontopic, hopelijk vind je een geschikte oplossing Iris! Helaas wil m'n mama geen katten anders had Piekie gerust naar hier mogen komen van mij :Y)

xMercury

Re: Hoe kom ik van onze kat af?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 22:01

Haha, ach ja. Ze krijgen in ieder geval te eten. Dankjewel Joelle! Ik houd je op de hoogte haha :)

Hij wil heel graag naar buiten, maar ik weet zeker dat hij dan weer weg gaat lopen... Leuk, verhuizen!