Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij lijkt al meer op zijn gemak, zit al de hele dag op zolder met de andere kant. Terwijl nummer 3 hier naast mij op bed ligt te slapen. Als zijn gedrag niet verbetert neem ik hem mee naar de dierenarts, maar verwacht niet dat daar iets uit gaat komen.
xMercury schreef:Ik heb een oude hamsterkooi gevuld en er een kattenbak van gemaaktHij lijkt al meer op zijn gemak, zit al de hele dag op zolder met de andere kant. Terwijl nummer 3 hier naast mij op bed ligt te slapen. Als zijn gedrag niet verbetert neem ik hem mee naar de dierenarts, maar verwacht niet dat daar iets uit gaat komen.
Bedankt voor jullie reacties
StillAngel schreef:xMercury schreef:Ik heb een oude hamsterkooi gevuld en er een kattenbak van gemaaktHij lijkt al meer op zijn gemak, zit al de hele dag op zolder met de andere kant. Terwijl nummer 3 hier naast mij op bed ligt te slapen. Als zijn gedrag niet verbetert neem ik hem mee naar de dierenarts, maar verwacht niet dat daar iets uit gaat komen.
Bedankt voor jullie reacties
Super dat jij het zo goed opvangt! Dus het was pure gewenning waarschijnlijk, komt allemaal wel goed.
Hij ligt nu naast me op bed haha
LisaFaded schreef:Arme kat. Beetje vreemde reactie zo van je moeder. Duidelijk dat ze niet echt om dieren geeft. Ik zou heel erg boos worden. Dan maar een beter tehuisje zoeken?