Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SecretLIN schreef:nicole_hetty schreef:mijn hond van ( ongeveer 35-40 kg en 11 jaar oud) krijgt 2.5 bakjes smuldier per dag. een jaar geleden was dit nog 1.5 bakje. daar deed hij het toen heel goed op. maar nu hij ouder word heeft hij echt meer nodig.
ik ben erg tevreden over smuldier. mijn dieren doen het er super op. zowel de hond als de katten.
2.5 bakjes dat is best veel toch?
zit 500 gr in zo'n bakje
ik heb er ( nog ) totaal geen verstand van hoor ben alleen aan het oriënteren wat ik het beste zou kunnen doen SecretLIN schreef:okeik heb er ( nog ) totaal geen verstand van hoor ben alleen aan het oriënteren wat ik het beste zou kunnen doen
Mijn reu krijgt 660gram Carnibest Aktief op een dag, in 2 maaltijden. Meer moet ie niet want daar wordt ie dik van, en bij minder (of Natuur ipv Aktief) valt ie zienderogen in. Soms vervang ik een maaltijd door een pakje smuldier, dan krijgt ie dus iets meer, maar dat mag dan wel 
Op Cavom (brok, wat ie eerst kreeg) legde ie tussenbeide elke wandeling 3 grote plakkerige hopen neer. Imo is het een goed teken dat het nu een stuk minder en van stevige substantie is
Neej schreef:Hij poept op CB aktief 2 a 3 keer per dag kleine harde 'keuteltjes' echt mooie Mister Hanky'sOp Cavom (brok, wat ie eerst kreeg) legde ie tussenbeide elke wandeling 3 grote plakkerige hopen neer. Imo is het een goed teken dat het nu een stuk minder en van stevige substantie is
.Neej schreef:Vooral voeren op het oogMijn reu krijgt 660gram Carnibest Aktief op een dag, in 2 maaltijden. Meer moet ie niet want daar wordt ie dik van, en bij minder (of Natuur ipv Aktief) valt ie zienderogen in. Soms vervang ik een maaltijd door een pakje smuldier, dan krijgt ie dus iets meer, maar dat mag dan wel
Hij poept op CB aktief 2 a 3 keer per dag kleine harde 'keuteltjes' echt mooie Mister Hanky'sOp Cavom (brok, wat ie eerst kreeg) legde ie tussenbeide elke wandeling 3 grote plakkerige hopen neer. Imo is het een goed teken dat het nu een stuk minder en van stevige substantie is
Helaas