Wat voor opleiding heeft u gevolgd? □ MBO □ HBO □ Universitair □ Overig
Wat voor hond heeft u? □ Kruising □ Klein □ Middel □ Groot □ Rashond □ Klein □ Middel □ Groot
Wat is de leeftijd van uw hond? 7 jaar
Mijn hond is angstig voor vuurwerk □ Helemaal mee oneens [ga verder met vraag 1] □ Oneens [ga verder met vraag 1] □ Eens [ga verder met vraag 12] □ Helemaal mee eens [ga verder met vraag 12]
----
12. Mijn hond wordt alleen gelaten tijdens oudejaarsavond. □ Oneens □ Eens
13. Mijn hond wordt meegenomen naar het gezelschap tijdens oudejaarsavond. □ Oneens □ Eens
14. Mijn hond krijgt medicatie tijdens de vuurwerkperiode □ Oneens □ Eens
15. Ik train mijn hond door middel van cd’s/muziek/radio/tv voor de vuurwerkperiode □ Oneens □ Eens
16. Voor informatie/medicatie/hulpmiddel voor mijn hond tijdens de vuurwerkperiode ga ik naar de dierenarts. □ Oneens □ Eens
17. Voor informatie/medicatie/hulpmiddel voor mijn hond tijdens de vuurwerkperiode ga ik naar de dierenwinkel □ Oneens □ Eens
18. Voor informatie/medicatie/hulpmiddel voor mijn hond tijdens de vuurwerkperiode surf ik op internet. □ Oneens □ Eens
19. Ik train mijn hond door middel van vuurwerk gebruik □ Oneens □ Eens
20. Als mijn hond angstgedrag tijdens de vuurwerkperiode vertoond dan straf ik hem. □ Oneens □ Eens
21. Als mijn hond angstgedrag tijdens de vuurwerkperiode vertoond troost ik hem. □ Oneens □ Eens
22. De hond kan/mag zijn eigen gang gaan tijdens oudejaarsavond? □ Oneens □ Eens 23. Ik laat mijn hond zijn behoefte doen in de tuin tijdens oudejaarsavond. □ Oneens, hond doet niks ook niet in de tuin □ Eens
24. Ik dwing mijn hond om mee naar buiten te gaan om zijn behoefte te doen tijdens oudejaarsavond. □ Oneens □ Eens
Wilt u op een schaal van 1 – 7 aangeven wat u van deze vragenlijst vind? 1 2 3 4 5 6 7 kan ik niet, geen idee wat je met de schaalverdeling bedoelt
Einde vragenlijst Bedankt voor uw medewerking
RianUnique
Geplaatst: 30-12-11 14:21
Wat is uw leeftijd (in jaren)?
0 – 20 x 20 – 40 □ 40 – 60 □ 60 - 80
Wat voor opleiding heeft u gevolgd? x MBO □ HBO □ Universitair □ Overig
Wat voor hond heeft u? □ Kruising Klein □ Middel □ Groot x Rashond x Klein □ Middel □ Groot
Wat is de leeftijd van uw hond? …………………2……………………jaar
Mijn hond is angstig voor vuurwerk □ Helemaal mee oneens [ga verder met vraag 1] x Oneens [ga verder met vraag 1] □ Eens [ga verder met vraag 12] □ Helemaal mee eens [ga verder met vraag 12]
1. Mijn hond wordt alleen gelaten tijdens oudejaarsavond. x Oneens □ Eens
2. Mijn hond wordt meegenomen naar het gezelschap tijdens oudejaarsavond. □ Oneens x Eens
3. Mijn hond krijgt medicatie tijdens de vuurwerkperiode. x Oneens □ Eens
4. Ik train mijn hond door middel van cd’s/muziek/radio/tv voor de vuurwerkperiode. x Oneens □ Eens
5. Voor informatie/medicatie/hulpmiddel voor mijn hond tijdens de vuurwerkperiode ga ik naar de dierenarts. x Oneens □ Eens
6. Voor informatie/medicatie/hulpmiddel voor mijn hond tijdens de vuurwerkperiode ga ik naar de dierenwinkel x Oneens □ Eens
7. Voor informatie/medicatie/hulpmiddel voor mijn hond tijdens de vuurwerkperiode surf ik op internet. x Oneens □ Eens
8. Ik train mijn hond door middel van vuurwerk gebruik. x Oneens □ Eens
9. Als mijn hond angstgedrag tijdens de vuurwerk periode vertoond dan straf ik hem. x Oneens □ Eens
10. Als mijn hond angstgedrag tijdens de vuurwerkperiode vertoond troost ik hem. x Oneens □ Eens
11. Ik laat mijn hond loslopen met uitlaten tijdens de vuurwerkperiode. x Oneens □ Eens
Wilt u op een schaal van 1 – 7 aangeven wat u van deze vragenlijst vind? 1 2 3 4 5 x6 7
Op verzoek van TS is de OP veranderd en zijn de vragen eruit gehaald, er zat namelijk een foutje in. In plaats daarvan staat er nu een link naar de juiste enquete online.