Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(althans, de eerste ontwikkelde een vreemde bult en die heb ik met pijn in mn hart -dat dat kon met een vis heb ik nooit geweten
- omgeruild voor een andere, die prompt 2 weken later het loodje legde)
Die van mij was erg vriendelijk naar de andere visjes en ik had er oa oranje in zitten en blauw-rode, ging prima

) over om misschien toch een grotere aan te schaffen. We hebben ze eigenlijk gekocht omdat we dat aquarium toch al hadden staan, maar het is eigenlijk toch wel heel erg leuk. En m'n vriend ziet ook steeds meer mooie vissen die hij wil hebben, maar ik vind het zo zielig om die hele bak maar vol te stoppen.Leorah schreef:in de dierenwinkel zijn de verkoop-stellingen meestal 40-50 cm breed. (te klein dus). Je hebt geen achterwand of plak-achtergrondje er achter? Dat zou ik je sowieso aanraden. vissen houden van een rustige en donkere achtergrond. Komen ze ook veel mooier naar voren qua kleur trouwens. Wat voor algenetertjes heb je? Als het otocinclusjes zijn, zou ik het groepje uitbreiden naar 5 of 6 (zijn echt groepsvisjes). Als het andere zijn, zou ik ze wegbrengen want dan is je aquarium te klein.
( de jehova die toen aan de deur stond waardoor ik afgeleid was en hem in de slang zoog is ook nooit meer geweest..
) 
stef schreef:Vrouwen zijn ook niet agressief
Nadat ze een mannetje had vermoord, het tweede mannetje ernstig had toegetakeld en andere vissen lastig viel, begon ik toch twijfelen of ''ze'' niet een ''hij'' was. Maar haar legbuis verraadde dat ze echt een vrouwtje was... Die biatch heb ik toen maar terug gebracht naar de winkel....
Het ging al die tijd goed, maar ik heb ze allemaal verkocht nadat ik daar achter kwam!