Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
corientjuhh schreef:Hoe gaat het nu met je hamstertje?
Hoop dat het meevalt
Waar heb je de kooi gekocht?

Laura_x_ schreef:Hopen dat je hamster snel opknapt.![]()
Even twee puntjes van kritiek. De kooi is te klein voor een syrische hamster, deze moet minimaal 60x40 zijn (ik hou zelf 80x40 aan). Het radje wat je erin hebt hangen, is niet goed voor de rug. Zo gaat de rug van je hamster kapot, want het radje wat jij hebt is op dwerghamsterformaat. Een syr moet een rad van minimaal 18 cm doorsnee hebben, ikzelf hou altijd 20 cm aan.
Niet vervelend bedoeld, maar mischien kun je er wat mee.

mackkwek schreef:Laura_x_ schreef:Hopen dat je hamster snel opknapt.![]()
Even twee puntjes van kritiek. De kooi is te klein voor een syrische hamster, deze moet minimaal 60x40 zijn (ik hou zelf 80x40 aan). Het radje wat je erin hebt hangen, is niet goed voor de rug. Zo gaat de rug van je hamster kapot, want het radje wat jij hebt is op dwerghamsterformaat. Een syr moet een rad van minimaal 18 cm doorsnee hebben, ikzelf hou altijd 20 cm aan.
Niet vervelend bedoeld, maar mischien kun je er wat mee.
mijn kooi is veel groter dan dat... onderbak is dus al 55x 38,..maar heeft nog meerdere verdiepingen erboven.. denk dat de foto vertekend of zo,.want het rad heb ik gekocht bij de dierenarts en was voor zijn formaat

zandvangers schreef:ook ik wil even zeggen dat ik heel veel respect voor je heb dat je midden in de nacht met je hammie naar de arts gaat .
heel veel beterschap met hem , hopelijk knapt hij lekker op .
wij hadden ook een vrij hoge kooi voor onze hamster .
en onze eerste hamster is toen ook naar beneden gevallen .
hij heeft het helaas niet overleefd .
we hebben er toen hangmatjes in gehangen om evt de val te breken .
en dat werkte perfect .
mackkwek schreef:zandvangers schreef:ook ik wil even zeggen dat ik heel veel respect voor je heb dat je midden in de nacht met je hammie naar de arts gaat .
heel veel beterschap met hem , hopelijk knapt hij lekker op .
wij hadden ook een vrij hoge kooi voor onze hamster .
en onze eerste hamster is toen ook naar beneden gevallen .
hij heeft het helaas niet overleefd .
we hebben er toen hangmatjes in gehangen om evt de val te breken .
en dat werkte perfect .
die hangmatjes zijn inderdaad een goed idee,... ga ze vandaag meteen bestellen(hebben geen dierenwinkel hier in het dorp) dan heb ik ze met beetje geluk morgen in huis.
hebben nu de buizen en trappen weggehaald dus hopelijk blijft hij nu "laag" tot de hangmatjes binnen zijn