Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
elisedcl schreef:bedankt, onze kat (kwastje) ligt buiten in een groot fietsenkot en is een echtre buitenkat. Haar eten ligt in dat kot. De hond gaat 's nachts in de garage liggen en normaal gezien is de kat 's nachts altijd buiten x
dierenfan schreef:Overigens, een hondenweide is nergens voor nodig hoor. Gewoon mee lopen en uitlaten. Zo'n weide kennen ze na een kwartier al en hebben ze niet meer de behoefte om daar uitgebreid dagelijks een uur te gaan snuffelen terwijl er niets veranderd.
Bassenqua schreef:Tjonge dierenfan wat ben jij een leuk persoon, je hebt het hier tegen een meisje van 13 waarvan haar ouders besloten hebben dat er een hond komt, zij probeert op deze manier er voor te zorgen dat het tussen kat en hond goed komt en jij reageert zo? Complimenten, jij mag echt trots zijn op jezelf net zoals een aantal andere hier.
en geloof me, ik kom nergens in het topic tegen hoe oud TS is en ga niet bij iedereen eerst profiel nakijken voordat ik reageer op een bericht.
) en zeg niet dat het per definitie enorm fout is alleen gaat dit veel tijd kosten en als het nu februari was zou ik al heel anders reageren dan nu tijdens de vuurwerk stress die een hoop dieren hebben. Dan zitten ze al zo enorm in stress en dan nog een dier erbij nemen die nog een hoop extra stress geeft. Alle reden voor paniek zo.