Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kuggur schreef:Gefeliciteerd, je poen terug, dierenarts die prima werk geleverd heeft afgezeken bij zijn/haar werkgever, je kunt trots zijn op jezelf.
peppert schreef:Tuurlijk had hij ingeslapen moeten worden, maar niet zó snel. En zoals ik al zei, Toby leefde weer op in de auto onderweg naar de dierenarts, hij was weer wie hij altijd was.. Anders haal ik het echt niet in mijn hoofd hem op sleeptouw te nemen naar het bos.
Ik vind de reactie van Kuggur, diep triest, andere woorden heb ik er niet voor. Alsof ik op die poen zit te wachten, ik had liever mn hondje terug hoor! Volgens mij ben jij gewoon zo'n vals kreng die problemen heeft met zichzelf.
Kuggur schreef:peppert schreef:Tuurlijk had hij ingeslapen moeten worden, maar niet zó snel. En zoals ik al zei, Toby leefde weer op in de auto onderweg naar de dierenarts, hij was weer wie hij altijd was.. Anders haal ik het echt niet in mijn hoofd hem op sleeptouw te nemen naar het bos.
Ik vind de reactie van Kuggur, diep triest, andere woorden heb ik er niet voor. Alsof ik op die poen zit te wachten, ik had liever mn hondje terug hoor! Volgens mij ben jij gewoon zo'n vals kreng die problemen heeft met zichzelf.
En ik vind het dieptriest dat je het lijden van je hondje had willen verlengen omdat hij "tuurlijk had moeten worden ingeslapen , maar niet zo snel".
En in plaats dat je dankbaar bent dat je dierenarts wél goed doorpakt, en het beste voor het arme diertje doet in de gegeven situatie geef je hem/haar nog een trap na.
Als je niet verdraagt dat mensen je niet naar de mond praten moet je niet op een openbaar forum om meningen vragen.
Je laatste opmerking zegt aanzienlijk meer over jouw dan mij...
).
(niet persoonlijk naar jou)
Sterkte de komende tijd
Citaat:Je bedoelt "geef geen commentaar tenzij je het met me eens bent, en anders scheld ik je de huid vol".
Denk ook niet dat de TS daar veel mee kan, denk dat zij beter nu rustig kan verwerken wat er gebeurd is. 
dus ik kan me goed voorstellen hoe jij je gevoeld moet hebben. Zeker in combinatie met de andere dingen.Kuggur schreef:Gefeliciteerd, je poen terug, dierenarts die prima werk geleverd heeft afgezeken bij zijn/haar werkgever, je kunt trots zijn op jezelf.
Kuggur schreef:peppert schreef:Tuurlijk had hij ingeslapen moeten worden, maar niet zó snel. En zoals ik al zei, Toby leefde weer op in de auto onderweg naar de dierenarts, hij was weer wie hij altijd was.. Anders haal ik het echt niet in mijn hoofd hem op sleeptouw te nemen naar het bos.
En ik vind het dieptriest dat je het lijden van je hondje had willen verlengen omdat hij "tuurlijk had moeten worden ingeslapen , maar niet zo snel".
En in plaats dat je dankbaar bent dat je dierenarts wél goed doorpakt, en het beste voor het arme diertje doet in de gegeven situatie geef je hem/haar nog een trap na.
Als je niet verdraagt dat mensen je niet naar de mond praten moet je niet op een openbaar forum om meningen vragen.
Je laatste opmerking zegt aanzienlijk meer over jouw dan mij...