Stond alleen het deurtje meestal open en wandelden ze door m'n kamer heen
Denk zolang je ze genoeg aandacht geeft en vaak eruit haalt het al gauw goed is.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

is een bakbeest van een traliekooi hoor haha. Heel irritand te plaatsen in huis ook, ik weet het, ik heb zelf ook zo'n kooi
Gaat volgens mij prima inderdaad 
, dus als ik mee over straat zou moeten wordt ik zeker weten onder geplast/gepoept... hoe zit dat bij jullie?
Liesje89 schreef:Ik vind dat dit prima kan, er zijn plenty ratjes die veel kleiner en krapper gehuisvest zijn dan dat...
RedPassion schreef:Liesje89 schreef:Ik vind dat dit prima kan, er zijn plenty ratjes die veel kleiner en krapper gehuisvest zijn dan dat...
Dat is natuurlijk nooit een goed argument... Als je huisdieren neemt moet je er voor zorgen dat ze er goed bij zitten, wat anderen doen is dan totaal irrelevant.
RedPassion schreef:De meeste van mij zijn trouwens wel zindelijk, de (ex)mannen iets minder dan de vrouwtjes. Maar ik neem ze nooit mee naar buiten, de meesten vinden dat helemaal niet leuk. Ik heb nooit begrepen waarom mensen een prooidier aan zoveel prikkels zouden blootstellen, ik ken weinig ratten die op hun gemak zijn als je ze rondsleept.

RedPassion schreef:anneliesdj schreef:Ik zou zeggen, bespaar je het geld, koop een oud aquarium en stop je geld in leuk speel en klimmateriaal.
Een aquarium is sowieso niet geschikt vanwege de slechte ventilatie (ratten hebben gevoelige luchtwegen) en ze klimmen ook graag langs de tralies, wat in een aquarium dus niet kan.
Gaat prima hoor, nooit ruzie. Af en toe misschien een klein meningsverschil onderling, maar ze hebben nooit geknokt.