Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Char_elle schreef:Tja dit is zo'n moeilijke keuze dat je daar als buitenstaander niks over kan zeggen denk ik.
.....
Maar nogmaal, als buitenstaander kan je daar moeilijk uitspraak over doen.

Joanne1987 schreef:Heel mooi idd... Char_Elle zegt Ook nog iets over kosten. Heel hard gezegd, die onkosten (zulke bedragen) zou ik al niet meer maken...
ben altijd blij dat ze eerder gaan dan ik. Joanne1987 schreef:Ik vind dat het klaar is zodra ze pijn gaan krijgen. Ik heb mezelf altijd de belofte gedaan geen grote medische ingrepen te laten doen die weinig toekomst toe voegen en ook geen medicijn gebruik die enkel levens verlengend of draaglijkmakend zijn
GamblersCup schreef:Maar wat TS betreft, ook nog na al het tegengas, als TS echt een schoon geweten had, had ze dit topic al niet zo genoemd. "Tot hoever..." dat laat al wel zien dat TS ergens ook wel weet dat het hoog tijd wordt de knoop door te hakken. Is mijn bescheiden mening. Ik ben zó tegen dierenleed...
Dit komt best bot over als ik het zo teruglees. Wil TS niet beschuldigen. Maar wakker schudden meer.
Kuggur schreef:Diaz schreef:Ik zou er nu niet aan moeten denken dit 'gezonde' hondje in te laten slapen..
Huh? Welke gezonde hond? Niet het diertje dat je beschrijft, want die is ernstig en chronisch ziek.
jesito schreef:Joanne1987 schreef:Ik vind dat het klaar is zodra ze pijn gaan krijgen. Ik heb mezelf altijd de belofte gedaan geen grote medische ingrepen te laten doen die weinig toekomst toe voegen en ook geen medicijn gebruik die enkel levens verlengend of draaglijkmakend zijn
Dit vind ik altijd zo kort door de bocht.
Ik heb een hondje met artrose en loopt hierdoor niet altijd even makkelijk.
Ik ben ervan overtuigd dat hij wel eens last/pijn ervan heeft.
Maar als ik zie hoe graag hij nog rondhuppelt, vind ik het zonde hem in te laten slapen.
Ts, ik vind opzicht dat als het hondje piept het echt best wel pijn heeft.
Ook het naar buiten brengen baart me wat zorgen.
Overleg het anders eens met je da of met mensen om je heen wat die ervan vinden.
Zij kunnen het vaak iets objectiever bekijken.
Het is voor ons heel moeilijk te beoordelen van achter de pc.
Sterkte.