Ik hoop dat Sky zsm geneest en weer lekker rond kan gaan banjeren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Langcara schreef:Het scheelt gewoon dat het een jonge hond is. Die hebben in de botten navenant minder calcium en meer lijmbeen er in zitten.

hij gaat met sprongen vooruit ! 
( omdat ik het zelf wat lastig kan doen
) ElCamino schreef:Lancara: vreemde reactie, "je paard afranselen" je weet niet eens hóe het precies is gebeurt....paardje hoeft niet eens uit kwaadwilligheid met een voorbeen te slaan.
En daarbij, wanneer je eenmaal je pup in je armen hebt ben je al te laat om je paard "af te ranselen".
Langcara schreef:ElCamino schreef:Lancara: vreemde reactie, "je paard afranselen" je weet niet eens hóe het precies is gebeurt....paardje hoeft niet eens uit kwaadwilligheid met een voorbeen te slaan.
En daarbij, wanneer je eenmaal je pup in je armen hebt ben je al te laat om je paard "af te ranselen".
De hond gilde toch wel even dus het paard hield even aan, hij liet niet los. Anders had hij dat wel gedaan en dan is het toch een beetje kwaadwilligheid.
sheela schreef:Gelukkig is het "slechts " een mooie beenbreuk. Beterschap met je hondje. Hoelang moet hij met een gipspootje blijven lopen?
Pas geleden ging het bij ons op stal wel goed mis. Mensen met een 8 weken oude Australische herderpup liep los in de wei bij hun 20 maanden oude pony. Pony (200 kg 1,20 m hoog) maakt wat vreugdesprongen en loopt over de pup/springt erop. Je zag dat het goed mis was. Aan het einde van de middag is het beestje overleden aan inwendige bloedingen. Kon niet geopereerd worden omdat de pup nog zo jong was. Erg sneu.
Maar die pup was een stukje kleiner als die van jou, en ik denk ook wat minder stevig.

we zijn erg blij met 'm 
hadden 1e keus
lido_4_ever schreef:Deze blonde vent zal het zeker niet kwaadwillig gedaan hebben chan
Daar ben ik ook 1000% zeker van tegen dassy was ie ook altijd lief
En mijn rat op hoge poten kan geen sec stil staan of haar mond houden
Dus dan zal hij haar ook wat gedaan moeten hebben
En ze is best wel vaak mee geweest
En daarbij gebeuren dit soort soms nou eenmaal
En het hoef niet gelijk kwaat bedoeld te zijn
Hij doet zoiets nooit uit kwaadheid.. maargoed, kan een ander ook niet over oordelen die er niet bij is geweest of 1 van de beesten niet kent he 
weet nog steeds niet wat 't wordt he !!
hahahaha 

Paintlinger schreef:Hoi,
Wat sneu voor die kleine zeg
1 tip (van een paravet): Als Sky (ook al is het maar een klein beetje) begint te likken of te kluiven aan het verband moet je echt meteen terug voor een verbandswissel!
Dit doen ze namelijk echt altijd met een reden......echt doen hoor!!
Heel veel succes!

alleen op z'n plaats kan hij spelen..
amber2202 schreef:Paintlinger schreef:Hoi,
Wat sneu voor die kleine zeg
1 tip (van een paravet): Als Sky (ook al is het maar een klein beetje) begint te likken of te kluiven aan het verband moet je echt meteen terug voor een verbandswissel!
Dit doen ze namelijk echt altijd met een reden......echt doen hoor!!
Heel veel succes!
Toevallig deed hij dit gister en vanmorgen zijn we gelijk alweer terug geweest
Alleen nu blijkt dat hij ABSOLUUT NIET MAG LOPEN !!!
Arme jongen gaat het zwaark rijgen.. 6 weken bench zitten
Energie gaat fijn opkroppenalleen op z'n plaats kan hij spelen..
Als hij in de rondte hupst zoals de laatste 3 daagies verzakt zijn gips en gaat het niet goed
Kan er ook nog wel bij..........................@hopen dat het heeeeel snel geneest als hij zich rustig houdt.

hihi