girlyggirl schreef:DeSa schreef:Hahaha ik kan niks anders dan hard om jouw post lachen LA_WomanWe hebben het beestje 2 maanden terug uit het asiel gehaald. Beestje heeft geen fijn leven gehad. Wij willen hem een fijne oude dag geven. Als hij dan zijn plas niet op kan houden so be it.
weer overduidelijk dat mensen meteen maar een oordeel klaar hebben zonder het verhaal te kennen...al zou LA_woman ms meteen een teletac hebben omgehangen om dit "varkentje"te wassen
Jaaaaa hoor! Wat weer een achterlijke opmerking. Ik weet niet eens wat het is en ik voed mijn honden op op een normale manier op, zonder hulpmiddelen en ook geen harde hand.
En wie heeft er dan ook gelijk een oordeel klaar? Jij toch zeker! Jij denkt ook dat ik allerlei hulpmiddelen ga gebruiken.
Nou sorry hoor TS, maar als je zulke posts plaatst.. -wat ik al gemeld had dat ik wel begreep dat het om een 'grapje' ging- dan denk ik gelijk; nou joepie!! Als mijn hond zou doen zou ik er niet om kunnen lachen en zal ik mijzelf eens achter de oren gaan krabben wat ik fout heb gedaan in de opvoeding.
Fijn dat je het diertje een oude dag wil geven overigens!
We hebben het beestje 2 maanden terug uit het asiel gehaald. Beestje heeft geen fijn leven gehad. Wij willen hem een fijne oude dag geven. Als hij dan zijn plas niet op kan houden so be it.