Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kohtje schreef:Dat niet kunnen betalen van een stamboom was voor mij een rede om hard weg te holen! Een stamboom incl chip kost nog geen 60 euro.
.
, oók voor mannen
Is toch iets anders dan een klein poedeltje, mijn vader was er eerst ook niet voor, tot hij Seppe (onze koningspoedel) met eigen ogen zag, tis toch véél hond
Onze komt hier vandaan: http://www.fromolionshouse.be/
Maar zo heten er erg veel...
kohtje schreef:Dat niet kunnen betalen van een stamboom was voor mij een rede om hard weg te holen! Een stamboom incl chip kost nog geen 60 euro.
vibabu schreef:Een stamboom is de garantie voor een hond met inteelt en dus moeilijkhedenJe betaalt voor een hond met stamboom dus eigenlijk voor z´n gebreken. Nee ik geloof dat ik niet zo´n fan ben van "stamboomhonden"
Naam blijft moeilijk.... de hond van m'n oma heette tommy... vond ik ook wel een leuke vlotte naam
zie me er nu alleen nog niet mee lopen maar schijnen gezonde en leuke sporthonden te zijn
, worden oud (14 is geen uitzondering), een koningspoedel is veél hond, en weet je :als je een hond leuk vind zié je niet eens als hij ballen geknipt heeft ; het gaat tenslotte om de hond, niet hoe t er uit ziet.
,echt zo meisjes achtig!!! En dat zou ik dan vij een reu weer niét doen!
luckyboy5 schreef:Alix is ook leuk!!!
Ben ook ervan overtuigd dat het 1 1/2 dag duurt en dat het dan `zijn ` poedel is , hihi, zo ging het ook met mijn oude malteser, binnen no time was het kimmetje lief , kimmetje zielig![]()
.
Het is natuurlijk niet stoer om gek te zijn op van die tut honden ,maarja, ze zijn vaak wel om verliefd op te worden![]()
, oók voor mannen
) toen ik mijn man leerde kennen, waren ook snel de dikste maatjes, hij loopt er zonder schaamte mee over straat. Moet zeggen dat ik dat er ook erg charmant uit vind zien.

(mini teckel pup
)