Ontwormen is idd handig, maar als ze idd last heeft van wormen zie je dat in het braaksel. Dan braakt ze wormen uit, en ik lees daar niks over.
TS weet je iets over de ontlasting van de kat?
En over het drinkgedrag?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

want de tanden staan vaak in me moeders hand! Ook zoals een vriendin van mij zit op de bank en hij grijpt der zo bij het haar en trekt eraan! Heel grappig maar niet normaal. Of als er visite is dan maakt hij iedereen nog banger die al bang is dan rent hij rond en grijpt die je bij de benen. Of heeft ook weleens in de broek omhoog geklomen. Genegenheidsbijtjes doet die ook wel eens in mijn neus gelukkig bij mij zachtjes bij me moeder niet! Ik weet dat katten en al helemaal Rocky een kat is die je helemaal zijn eigen gang moet laten gaan en niet moet aaien als hij dat niet wil. Hij is hier ook veel gepest door me zus en vriendinnen vroeger omdat ze zijn reactie dan grappig vonden.,.... Iney schreef:nou het is geen genegenheids bijtjewant de tanden staan vaak in me moeders hand! Ook zoals een vriendin van mij zit op de bank en hij grijpt der zo bij het haar en trekt eraan! Heel grappig maar niet normaal. Of als er visite is dan maakt hij iedereen nog banger die al bang is dan rent hij rond en grijpt die je bij de benen. Of heeft ook weleens in de broek omhoog geklomen. Genegenheidsbijtjes doet die ook wel eens in mijn neus gelukkig bij mij zachtjes bij me moeder niet! Ik weet dat katten en al helemaal Rocky een kat is die je helemaal zijn eigen gang moet laten gaan en niet moet aaien als hij dat niet wil. [b]Hij is hier ook veel gepest door me zus en vriendinnen vroeger omdat ze zijn reactie dan grappig vonden.,..[/b]..

youngster schreef:Ik zou dus eerst eens een afspraak maken bij de dierenarts voor een compleet bloedonderzoek. Als daar niks uitkomt kan je idd eens gaan kijken naar voedselintollerantie, maar dan moet je geen voer bij de dierenwinkel gaan halen, en ook niet aan vers beginnen, tenzij je iets kan gaan koken wat ze kat nog niet gehad heeft ( hert of struisvogel bijv), maar dat is ook een duur geintje
Ontwormen is idd handig, maar als ze idd last heeft van wormen zie je dat in het braaksel. Dan braakt ze wormen uit, en ik lees daar niks over.
TS weet je iets over de ontlasting van de kat?
En over het drinkgedrag?
Evelli schreef:Ik zie hier een TS die ook geen moer om het beestje geeft en hem ook medische hulp weigert.
Ga het topic maar uit mijn eigen berichten verwijderen, want dit vind ik echt verschrikkelijk......
Evelli schreef:Ik zie hier een TS die ook geen moer om het beestje geeft en hem ook medische hulp weigert.
Ga het topic maar uit mijn eigen berichten verwijderen, want dit vind ik echt verschrikkelijk......
Sassol schreef:Evelli schreef:Ik zie hier een TS die ook geen moer om het beestje geeft en hem ook medische hulp weigert.
Kat is niet van TS, ze heeft aangegeven geen geld te hebben om het beestje te houden/verzorgen. TS probeert zo via bokt juist nog het katje te helpen en zegt er iets van als moeders het beestje slecht behandelt. Vindt het dus niet eerlijk om te zeggen dat TS niet om het beestje geeft.
Ik vind het goed van je TS dat je met je moeder gaat praten. Ik zou haar hierbij dus ook voor de keus zetten: ga ik voor deze kat, of niet. Zoja, dan horen alle verantwoordelijkheden/kosten daar ook bij. Zo niet, dan heeft ze de verantwoordelijkheid om een GOED huisje te zoeken.
Dit heb ik haar net ook gezegt. Ze denkt er over na... (sja sorry maar zelfs dat vind ik gewoon een slecht antwoord daar zou ik geen sec over nadenken als er iets met mijn beesten was zou niet eens in me opkomen) en anders hoop ik een fijn plekje voor hem te vinden dat is iets wat ik wel voor hem kan doen. Iney schreef:Ilona, klopt ik heb niet voor de kat gekozen en kan ook naast me andere dieren echt de kosten niet op me nemen anders had ik het gedaan. Ik vind het ook jammer dat er over een enting van 37,50 moet worden na gedacht dat hoort er gewoon bij. Maar ik kan me daar niet mee druk over maken geen nut.

een hekel is een groot woord maar ben meer een hondenmensen en katten vind ik eigewijze beesten
heb der niks mee veder.... Iney schreef:nou het is geen genegenheids bijtjewant de tanden staan vaak in me moeders hand! Ook zoals een vriendin van mij zit op de bank en hij grijpt der zo bij het haar en trekt eraan! Heel grappig maar niet normaal. Of als er visite is dan maakt hij iedereen nog banger die al bang is dan rent hij rond en grijpt die je bij de benen. Of heeft ook weleens in de broek omhoog geklomen. Genegenheidsbijtjes doet die ook wel eens in mijn neus gelukkig bij mij zachtjes bij me moeder niet! Ik weet dat katten en al helemaal Rocky een kat is die je helemaal zijn eigen gang moet laten gaan en niet moet aaien als hij dat niet wil. Hij is hier ook veel gepest door me zus en vriendinnen vroeger omdat ze zijn reactie dan grappig vonden.,....

Mindfields schreef:Ik denk dat het heel simpel is: een heel goed gesprek met je moeder aan gaan dat zij voor de kat heeft gekozen toen je zus wegging uit huis en dat je van alles kunt proberen maar dat je toch echt eerst moet weten wat er mis is. Dus een uitgebreid onderzoek bij de dierenarts is gewoon noodzakelijk. En dan niet even naar de kat kijken, maar bloed onderzoek en andere dingen laten doen om het echt uit te zoeken. Dan kost het misschien een keer wat geld, maar als alle voer steeds uitgekotst wordt blijf je ook geld uitgeven voor jan piet lut.
Overigens echt verschrikkelijk dat dat dier zo gepest is geweest en klappen krijgt als hij bijt.