Kinderen stoppen rotje in een hondenmond.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:07

Achterlijk volk! En ja ik scheer ze allemaal over een kam. Want iedereen stond erbij en keek ernaar. Iemand heeft deze kinderen op de wereld gezet met slecht dna en geen opvoeding. Het is niet voor niks dat er in deze kant van de wereld arm en rijk oneerlijk is verdeeld. Mensen die geen respect voor elkaar en het leven hebben blijven in hun ellende rond dwalen. Zo is het overal op de wereld.

Anoniem

Re: Kinderen stoppen rotje in een hondenmond.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:10

Echt belachelijk :(
Wie doet er nou zoiets?! :r

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:11

wat afschuwelijk |(
hoe ziek zijn die kinderen :=

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:29

Iedereen of facebook deelt deze foto... Ik vind het ronduit echt schandalig van die kinderen!!!! In wat voor wereld leven we nou zeg, ik vind het echt verschrikkelijk. Ik kom nu even niet meer op facebook omdat iedereen die foto deelt... Hoef het niet meer te zien.....

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:33

Ik ben in Bosnie geweest en heb ook het bloed op de straten gezien smorgens nadat er een 'razzia' was gehouden snachts (daarbij worden grote hoeveelheden straathonden afgeschoten). Er zijn enorm veel zwerfdieren en men gaat gewoon heel anders met dieren om over het algemeen. De grote groepen zwerfhonden zijn gevaarlijk en vallen soms ook kinderen aan.
Het is een land dat recent een gruwelijke oorlog heeft gekend en de mensen zijn hierdoor getekend en gehard.
Dat als achtergrond.

Nu voor de daad an sich, met zulke kinderen gaat het niet goedkomen. Wat je achtergrond ook is, als je het normaal en leuk vind om dit soort pijn en leed te veroorzaken dan ga je geen stabiele volwassene worden...
ik wil de foto niet zien......

daarbij kan ik me ook niet voorstellen dat hij 'humaan' is ingeslapen. Hij zal wel gewoon neergeschoten zijn (om het even als het in 1x gebeurd is)

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:35

Jezus, ik vind dit zo erg! Deze mensen verdienen inderdaad zélf een rotje in hun mond!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:35

Terug doen bij die kinderen.. :n Zieke gasten!
Vorig jaar (of het jaar daarvoor) stond er hier ook een bericht over een rotje die bij een kat in z'n anus geduwd was..
Ziek gedoe.. :n :r

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:38

Lusitano schreef:
Ik ben in Bosnie geweest en heb ook het bloed op de straten gezien smorgens nadat er een 'razzia' was gehouden snachts (daarbij worden grote hoeveelheden straathonden afgeschoten). Er zijn enorm veel zwerfdieren en men gaat gewoon heel anders met dieren om over het algemeen. De grote groepen zwerfhonden zijn gevaarlijk en vallen soms ook kinderen aan.
Het is een land dat recent een gruwelijke oorlog heeft gekend en de mensen zijn hierdoor getekend en gehard.
Dat als achtergrond.

Nu voor de daad an sich, met zulke kinderen gaat het niet goedkomen. Wat je achtergrond ook is, als je het normaal en leuk vind om dit soort pijn en leed te veroorzaken dan ga je geen stabiele volwassene worden...
ik wil de foto niet zien......

daarbij kan ik me ook niet voorstellen dat hij 'humaan' is ingeslapen. Hij zal wel gewoon neergeschoten zijn (om het even als het in 1x gebeurd is)

Er wordt anders met dieren omgegaan daar inderdaad - en wat je zegt: mensen hebben ook een enorme klap gekregen van die oorlog. Leven en dood zijn daar heel anders geworden dan hier. Dat is geen excuus, maar wel een verklaring.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:40

Aukelizzy schreef:
Als ik het diertje zo zie lijkt mij het de beste oplossing om hem uit zijn lijden te verlossen. Wat zal dat dier een pijn hebben. Die kinderen zijn echt gestoord.

Ik hoop idd dat ze dat zo snel mogelijk doen.
Wat een rotstreek en zo'n hondje die het overkomt omdat een hond nu eenmaal onderdanig is... had er maar een valse rottweiler gestaan ofzo...

bethje31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:42

Inderdaad gaan ze in dat soort landen anders met dieren om. De bevolking weet ook niet beter dan dat wreedheid normaal is. Na een paar oorlogen en zoveel ellende gebeurt dat.
Ik vind het wel heel triest en schokkend dat kinderen dit doen....kan zo'n foto niet bekijken...dan raak ik echt overstuur.
Heb wel eens gehoord van mijn Spaanse huisgenootje (woonde 6 maanden in Spanje) dat het voor jongeren en kinderen en dan vooral de jongens, het heel normaal is om zwerfdieren (katten en honden) te martelen. Ik was echt compleet geshockeerd.
Voor mensen die zoiets sadistisch kunnen doen bij een dier is eigenlijk geen hoop meer...de stap naar mensen is dan ook niet heel ver.
Walgelijk...kinderen moeten wat mij betreft half jaartje worden heropgevoed in een goed internaat maar eigenlijk eerste wat ik dacht is dat ze zelf maar eens een rotje in hun smoel moeten afsteken.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:42

Lusitano schreef:
Dat als achtergrond.

Ik heb eens gescharreld met een Afghaan en die was inderdaad als de dood voor honden, omdat die in hun thuisland echt gevaarlijk konden zijn. Kan me goed voorstellen dat je honden verafschuwt en er zelfs een hekel aan kan hebben, maar dan bewust zoiets doen gaat me net wat tever. Maar inderdaad ook, als je door oorlog goed geschaadt bent, dan kan je wel fiks verknipt zijn...

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:43

De hond is al ingeslapen, maar pas een paar dagen na het ongeval...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:50

Citaat:
Daar gaat ie weer: Nee dank u. Deze sla ik even over. Ik vraag me iedere keer af hoe het komt dat er zo'n bedenkelijke fascinatie voor een gruwelijk verminkt dier of mens bestaat. Wat dit betreft: die kinderen hebben door de afgelopen oorlog waarschijnlijk geen enkel gevoel meer bij dit soort dingen, daarvoor hebben ze al teveel doden gezien. Maar denk er ook aan: dit zijn de figuren die zo dadelijk vrijelijk door Europa mogen reizen, werken en wonen. En dát is pas griezelijk.

reactie op de site waar de foto's staan, en dit persoon heeft wel gelijk vind ik dan
erg zielig voor het hondje, was die dan gelijk maar afgeschoten en niet zo lang met zijn lijden blijven lopen :(:)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:58

Van mij mogen ze hetzelfde met die kinderen doen. En de ouders erbij. Afschuwelijk. Dat moeten ze toch van huis uit hebben meegekregen, kan me niet voorstellen dat een kind hier vanzelf op komt. Ik heb in elk geval nog nooit een dier wat aangedaan ook niet als kind. Behalve vliegen meppen. En kende ook geen kinderen die zoiets zouden doen. Bah. het arme dier.

En of het valse of een lieve hond betreft. Wat maakt dat uit?

bethje31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:59

Poeh probleem is dat de hele bevolking van een land op een bepaalde manier over dieren denkt en dus de kinderen ook. Als ze in Nederland waren opgegroeid hadden ze hele andere ideeen gehad over dieren.
In mijn eerder comment zie je dat niet alleen in oorlogslanden ze zo omgaan met dieren...in landen als Spanje en Griekenland is dit ook heel normaal. Wreedheid is daar gewoon normaler..kijk maar stierengevechten...je kunt het kunst en cultuur noemen maar is natuurlijk gewoon martelen van een dier en heel veel mensen vinden dat heel normaal omdat ze het zo gewend zijn.
Enige wat je kunt doen is mensen informeren en voorlichting geven en ze anders opvoeden...daar is alleen in dat soort landen geen ruimte en geld voor...
En ja dat argument dat honden gevaarlijk kunnen zijn.....is niet de schuld van de honden maar van de slecht opgevoede mensen waarmee ze moeten samenleven. Voor die honden is het misschien maar beter om te worden afgeschoten..hoeven ze tenminste niet in miserie te leven..

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:13

Moderatoropmerking:
Leonoor schreef:
NM >> BB

Met het verzoek om niet allerlei verwensingen te uiten richting die kids. Natuurlijk is de daad gruwelijk, maar mishandel/doodsverwensingen worden absoluut niet geaccepteerd op bokt.

Herhaald verzoek dus! 1 bericht is verwijderd en die kan opnieuw worden geplaatst conform de regels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:38

En dan, Leonoor: de kids een aai over de bol geven en zeggen: niet meer doen, schatje?

Is er nog wel hoop voor kinderen die zulke zieke dingen doen?

Die arme, arme hond........ het is maar goed dat ik er niet bij was, ik kan niet voor mezelf instaan dan.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:41

arm arm beestje, wat moet die geleden hebben.... ik voel hetzelfde als Yamcha... als ik er was geweest had ik ook niet voor mezelf ingestaan....

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:43

Yamcha, ik sluit me aan. Ik kreeg een pb van deze Leonoor en werd op m'n vingers getikt omdat ik de "daders verwenste". Tja, mishandeling en de daders niet mogen verwensen... bokt wordt steeds gekker. Als ik alleen maar mag zeggen hoe "vervelend" het is of dat die k*tkinderen er niks aan kunnen doen, dan ben ik hier weg, dat heeft geen zin.

Oh, en ik zal wel weer een pb krijgen omdat ik "k*tkinderen schrijf, da's ook verwensen. :')
Of is dat alleen maar schelden? Mag denk ik ook niet hier ~~}>
Laatst bijgewerkt door GamblersCup op 12-12-11 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Typhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:43

z.iekelijke k.ut kinderen :(
arme hond

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:46

Opmerkingen over doodschieten en verminkingen zijn volgens mij het andere uiterste van 'aai over de bol' en 'foei zeggen'.
Echter hoort die discussie hier niet gevoerd te worden en is de sarcastische toon ook niet op zijn plaats. Het is kiezen of delen hierin. De rest kan, op fatsoenlijke wijze, via de pb worden besproken met het team.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:48

Ik las dit gister ook op twitter.

De hond (Vucko heette hij) is geeuthenaseerd bij de dierenarts......gelukkig......
Laatst bijgewerkt door Paintlinger op 12-12-11 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:49

arme hond wat verschrikkelijk dit,

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 14:52

Mijn god :n wat verschrikkelijk. Ik vind een ieder die zoiets doet verwerpelijk en er is geen excuus voor!!! Ze zullen wel geen straf krijgen (als ze al te vinden zijn).

Die arme hond... |(

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 14:59

Ik zag het gisteren ook op facebook en werd d'r helemaal misselijk van. Arm, arm beest. En dan ook nog een paar dagen zo rondlopen?! Echt schandelig.. Kinderen die dit aanrichten.. daar wil ik niet van weten wat daarvan terecht komt. Gruwelijk.