Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lusitano schreef:Ik ben in Bosnie geweest en heb ook het bloed op de straten gezien smorgens nadat er een 'razzia' was gehouden snachts (daarbij worden grote hoeveelheden straathonden afgeschoten). Er zijn enorm veel zwerfdieren en men gaat gewoon heel anders met dieren om over het algemeen. De grote groepen zwerfhonden zijn gevaarlijk en vallen soms ook kinderen aan.
Het is een land dat recent een gruwelijke oorlog heeft gekend en de mensen zijn hierdoor getekend en gehard.
Dat als achtergrond.
Nu voor de daad an sich, met zulke kinderen gaat het niet goedkomen. Wat je achtergrond ook is, als je het normaal en leuk vind om dit soort pijn en leed te veroorzaken dan ga je geen stabiele volwassene worden...
ik wil de foto niet zien......
daarbij kan ik me ook niet voorstellen dat hij 'humaan' is ingeslapen. Hij zal wel gewoon neergeschoten zijn (om het even als het in 1x gebeurd is)
Aukelizzy schreef:Als ik het diertje zo zie lijkt mij het de beste oplossing om hem uit zijn lijden te verlossen. Wat zal dat dier een pijn hebben. Die kinderen zijn echt gestoord.
Lusitano schreef:Ik ben in Bosnie geweest en heb ook het bloed op de straten gezien smorgens nadat er een 'razzia' was gehouden snachts (daarbij worden grote hoeveelheden straathonden afgeschoten). Er zijn enorm veel zwerfdieren en men gaat gewoon heel anders met dieren om over het algemeen. De grote groepen zwerfhonden zijn gevaarlijk en vallen soms ook kinderen aan.
Het is een land dat recent een gruwelijke oorlog heeft gekend en de mensen zijn hierdoor getekend en gehard.
Dat als achtergrond.
Citaat:Daar gaat ie weer: Nee dank u. Deze sla ik even over. Ik vraag me iedere keer af hoe het komt dat er zo'n bedenkelijke fascinatie voor een gruwelijk verminkt dier of mens bestaat. Wat dit betreft: die kinderen hebben door de afgelopen oorlog waarschijnlijk geen enkel gevoel meer bij dit soort dingen, daarvoor hebben ze al teveel doden gezien. Maar denk er ook aan: dit zijn de figuren die zo dadelijk vrijelijk door Europa mogen reizen, werken en wonen. En dát is pas griezelijk.
Leonoor schreef:NM >> BB
Met het verzoek om niet allerlei verwensingen te uiten richting die kids. Natuurlijk is de daad gruwelijk, maar mishandel/doodsverwensingen worden absoluut niet geaccepteerd op bokt.