katten verhuisd, eentje compleet van de wereld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: katten verhuisd, eentje compleet van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 21:34

Ik sta echt versteld, ze ligt nu bij ons op de bank, mijn vriend kan met haar kroelen, ze ligt gewoon te kronkelen op dr rug en hij mag dr buikje aaien.
Dit deed ze bij mij thuis nog niet eens.
Kan wel zien dat ze in die 2 dagen tijd gewoon al is ingevallen, maar ze is de schade aan het inhalen.

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:35

Gefeliciteerd met het samenwonen!! *\o/* *\o/* *\o/* Het poesje zal wel bijtrekken, je zou haar kunnen helpen door een rustgevend middel te geven zoals Puur Onrust. Ook kun je valeriaandruppels kopen en deze druppelen op de krabpaal, in haar mandje enz. Daar maak je haar heel gelukkig mee :j

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:39

Super dat ze toch zo snel weer bijtrekt!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 09:39

Het gaat eigenlijk echt heel goed, ze komt gezellig bij ons op de bank om te knuffelen, eet, drinkt en gaat op de bak. Ben helemaal tevreden, de 2 kerels doen het ook prima.
Het lijkt wel of ze nu ze verhuisd zijn ineens veel socialer zijn als voorheen, dat vind ik wel apart.

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 09:43

Een onzekere kat zal aandacht zoeken en kroelen om zich op haar gemak te voelen. Katten geven kopjes om endorfinen vrij te maken in de hersenen. Dus op zich is het logisch, maar ook een goed teken omdat ze zich niet meer afzondert.
Elke kat gaat anders om met een stress situatie. Zo te horen gaat dit helemaal goedkomen!