Als ik een snoepje op mijn hand leg en ik sluit mijn vingers, dan is zij het snoepje al kwijt
en loopt weg hahha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
blijft ze er onnozel voor zitten hahah 
), ...
Goof schreef:Uh, ik heb mijn domme katten geleerd hoe een kattenluikje werkt, telt dat ook?
Toch is dat voor sommige katten een hele prestatie. Mijn jongste kwam er pas na 8 maanden achter hoe die werkte! Eerste half jaar was niet zo erg dat ze het niet wist, want mocht ze toch niet echt naar buiten. Na 100 keer testen weet ze het nu eindelijk. mrjlnx schreef:Goof schreef:Uh, ik heb mijn domme katten geleerd hoe een kattenluikje werkt, telt dat ook?
Toch is dat voor sommige katten een hele prestatie. Mijn jongste kwam er pas na 8 maanden achter hoe die werkte! Eerste half jaar was niet zo erg dat ze het niet wist, want mocht ze toch niet echt naar buiten. Na 100 keer testen weet ze het nu eindelijk.
Goof schreef:vuurneon schreef:Onze kat is officieel te onnozel voor trucjes
Die van mij dus ook,daaromvond ik hetal heel wat dat ik het gebruik van een kattenluik aangeleerd kreeg

)Ghostattack schreef:Ik heb onze kat vroeger aangeleerd om de badkamer deur open te maken, voor als hij per ongeluk opgesloten zat.
Helaas gebruikt hij dat trucje nu ook als hij naar boven wil (waar de katten eigenlijk niet mogen komen).
Wat hij doet is voor de deur zitten en dan omhoog springen en aan de klink hangen
Lukt het hem niet meer JessAndHope schreef:Ghostattack schreef:Ik heb onze kat vroeger aangeleerd om de badkamer deur open te maken, voor als hij per ongeluk opgesloten zat.
Helaas gebruikt hij dat trucje nu ook als hij naar boven wil (waar de katten eigenlijk niet mogen komen).
Wat hij doet is voor de deur zitten en dan omhoog springen en aan de klink hangen
Deurklink 90 graden draaien zodat deze omhoog wijstLukt het hem niet meer

nee hoor, ze doen het echt! Is leuk om het kwartje te zien vallen.
altijd leuk om een hele avond te doen als je bij je ouders op visite bent
).