betadine schreef:Bassenqua schreef:Dit antwoord ga je waarschijnlijk niet waarderen maar je hebt zelf van je hond een slechte eter gemaakt
Jij velt heel snel een oordeel hoor. Mijn hond kreeg enkel brok en at het minimum om te overleven. Dan verander je wel eens van merk ja om te zien of het niet aan de brok ligt. Soms begint hij dan van de nieuwe brok te eten en na 3 dagen ook niet meer. Wens het jou niet toe om het op een dag met een van je dieren voor te hebben, want het is echt niet leuk om een anorexia-patientje in huis te hebben en boze blikken te krijgen van mensen omdat je hond er ondervoed uitziet.
Ik begrijp TS wel ook al is blikvoer echt wel rommel, maar dat weet ze zelf wel anders zou ze hier niet posten om er iets op te vinden.
Betadine, ik vel geen oordeel, absoluut niet, misschien moet je mijn post even opnieuw lezen ? Aangezien ik in de diervoeding zit en hondenpension heb wordt ik vaak met dit probleem geconfronteerd en ik heb zelf ook anorexia patienten gehad en weet je hoe dat kwam ? Omdat ik liep te trutten met het voer, net zoals ik hier lees en zoals jij ook bezig bent, ik ben ook aangesproken door mensen dat ik mijn hond weleens te eten mocht geven. Ik denk dat jij in dit geval degene bent die snel een oordeel velt maar sommige dingen zijn nou éénmaal niet op een leuke manier te vertellen.
Toen ik ophield met het getrut met voer en mijn kiezen op elkaar zetten om de situatie terug te draaien, één van de honden heeft het vol gehouden om 10 dagen niks te eten, was het probleem opgelost, net zoals alle verwende diva's die bij mij in pension zitten en daarna prima eters waren tot groot plezier van de eigenaren. Misschien moet je even naar jezelf kijken ?

) als je wil wil ik best wat brokjes naar je opsturen ,dan kan je het proberen?? ( heb nl ooit een zak gekocht maar ding gaat maar niet op)
) en die eet ze op sinds we er een hond bij hebben. Waar ze vroeger dat had laten staan wil ze het nu niet hebben dat onze andere hond het op eet dus met gods gratie werkt ze het dan maar naar binnen.