Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pinuts schreef:castreren werkt ook niet lees ik dus dan laat ik hem zeker niet opereren.. al die stress voor dat beestje.. nee hij gaat naar een ander huisje met meer cavias, en mijn oude beer blijft alleen.. merk dat hij zich nu ook prima vermaakt alleen.. hoop alleen dat zijn wonden beter worden.. ff afzien en anders naar da
pinuts schreef:castreren werkt ook niet lees ik dus dan laat ik hem zeker niet opereren.. al die stress voor dat beestje.. nee hij gaat naar een ander huisje met meer cavias, en mijn oude beer blijft alleen.. merk dat hij zich nu ook prima vermaakt alleen.. hoop alleen dat zijn wonden beter worden.. ff afzien en anders naar da
waarom ga je niet gelijk naar de DA? Lijkt me niet zo fijn voor hem.. 
Macs schreef:Hij heeft toch alleen wondjes? Daar hoef je echt niet voor naar de DA hoor.. Alleen als het gaat ontsteken.
pinuts schreef:ze zitten nu uit elkaar, ze kunnen samen op schoot, maar das alles.. Oude beer had wondjes die goed genezen, maar heb helaas net weer 1 ontdekt helemaal onder het haar die helemaal is gaan ontsteken.. bah.. dus snel behandeld en ontsmet, hoop dat het beter word anders word het ook nog een da bezoek deze week.. pff