Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jessix schreef:Ik vind het altijd zo vreemd dat iemand om hulp vraagt, want TS d'r vader heeft het er al over de hond niet meer in huis te willen hebben en vervolgens worden alle tips en adviezen afgewimpeld. Sorry hoor, maar ik kan er slecht tegen als dieren misschien wel gezondheidsproblemen hebben en de eigenaar begint over de mogelijke rekening van een dierenarts. Misschien moet je zoiets bedenken voor je een hond aanschaft.
Jessix schreef:Ik vind het altijd zo vreemd dat iemand om hulp vraagt, want TS d'r vader heeft het er al over de hond niet meer in huis te willen hebben en vervolgens worden alle tips en adviezen afgewimpeld. Sorry hoor, maar ik kan er slecht tegen als dieren misschien wel gezondheidsproblemen hebben en de eigenaar begint over de mogelijke rekening van een dierenarts. Misschien moet je zoiets bedenken voor je een hond aanschaft.
Jesjepaarden schreef:unamie schreef:Is ze al eens onderzocht op een blaasontsteking?
Nou, dat lijkt me niet, heb ook al neergezet dat het met met vlagen komt. Dan gebeurt het 1 keer, erna weken niet
setteke schreef:Sorry hanny_jelke, maar ik begrijp er niets van, dat jij advies geeft. Ik heb diverse topics van je gelezen, maar jij doet ook gewoon je hond weg. Punt.
hanny_jelke schreef:setteke schreef:Sorry hanny_jelke, maar ik begrijp er niets van, dat jij advies geeft. Ik heb diverse topics van je gelezen, maar jij doet ook gewoon je hond weg. Punt.
jij blijft daar wel over door gaan he?
dit had een andere reden.
dat weet jij donders goed.
want als je weet dat hij weg gegaan is heb je ook kunnen lezen waarom.
ik wordt er nogal moe van hier telkeens weer door jou aan herinnerd te worden.
als je er niet tegen kan dan lees je mij berichten maar niet meer.
ik geef de TS enkel goed bedoelt advies en wat jij daar van vind is jou probleem