Overigens wil ik jullie wel even bedanken voor het feit dat jullie aangeven dat ik het zo goed aanpak met de pups. Heel even begon ik aan mijzelf te twijfelen of ik niet toch een enorme zeur/ veeleisend mens aan het worden was
Iemand vroeg wat mijn eisen zijn ten opzichte van kopers: allereerst iemand die veel tijd in de hond wilt steken, zowel bij de opvoeding, maar ook zeker als de hond volwassen is. Het zijn erg baasgerichte honden en vinden het dan ook erg fijn om bij de baas te zijn en met hen bezig te zijn. Mensen die de hond een lichamelijke en geestelijke uitdaging kunnen bieden. Dit hoeft dus helemaal niet in de vorm van jacht(training) te zijn, maar een sportief gezin die de hond in veel dingen betrekt volstaat ook al. Mensen met show ambities zijn bij mij niet aan het juiste adres, tenzij men genoegen neemt met een ZG. Overigens werk ik ook op de manier dat ik bepaal welke hond bij welke familie geplaatst wordt. Mensen geven aan mij aan wat voor karakter zij zoeken (geslacht en kleur is natuurlijk heel persoonlijk dus dat is van de mensen eigen keus), type haantje de voorste of juist wat meer een relaxed type. Doordat ik hele dagen met de pupjes bezig ben en ze ook individueel mee op pad neem, kan ik dus het beste bepalen welk puppje bij welk gezin past. Van die paar uur die de toekomstige pupeigenaren bij mij aanwezig zijn, kunnen zij nooit een zo goed en duidelijk beeld hebben van de hondjes als dat ik heb.