Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
woon zelf in enschede en hou altijd een beetje in de gaten wat er zoal in het asiel zit
die hond was me toevallig opgevallen op de site, aangezien familie een zelfde soort kruising heeft (ook uit het asiel) en dat een super leuke hond is
amy_leftover schreef:ik ken ze niet persoonlijk hoorwoon zelf in enschede en hou altijd een beetje in de gaten wat er zoal in het asiel zit
als je geen foto van balou had geplaatst, had ik nog steeds geen idee gehad om welk asiel het gingdie hond was me toevallig opgevallen op de site, aangezien familie een zelfde soort kruising heeft (ook uit het asiel) en dat een super leuke hond is
. Balou is wel een opvallende verschijning, idd.
. Ik ken je alleen van naam, ik heb de site regelmatig bekeken. En Nick en Simon ken ik, Brammetje ook. De andere twee zo niet, omdat ik vooral op de quarantaine sta en niet op de lange gang waar geadopteerd wordt.
. Bij binnenkomst eerst even bij Joe en Odie gekeken, die zijn verhuisd naar de Lange Gang (Kamer 2, lekker samen) en dus adopteerbaar zijn. Naar omstandigheden gaat het goed. Joe komt wel naar je toe, Odie is nog steeds wat bang. Wel eten en drinken ze goed en gaat het met de andere katten ook prima, dus dat is mooi.
. Nou ja, het geeft een beeld.
.

), een lieve kitten van 5 maand oud. Een enorme herrieschopper ook, ze heeft vandaag tot twee keer toe haar kattenbak omgegooid tijdens het spelen.

! En dat doe ik dan ook, daar geniet ze zichtbaar van.

. Het is ook gewoon typisch hoeveel mensen er opeens allergisch zijn in de zomer. Ik wil niet zeggen dat het altijd onzin is, maar het is gewoon heel opvallend.
kat is naar mensen gegaan waar hij toch al dol op was, en hij heeft het goed, en de honden blijven mooi hier 
), Dora zou overgeplaatst worden naar de lange gang (beide werden ook meteen gechipt) en voor Maggie en Betsie kwamen mensen kijken. Verder heb ik op de kittenkamer 8 katten verzorgd, dit zijn de katten die vanuit de ziekenboeg eigenlijk naar de quarantaine moeten, maar omdat de niesziekte zo besmettelijk is, hebben we een extra overgangskamer ingebouwd, dat is dus de kittenkamer.
. Ik heb gevraagd op te schrijven dat Joe en Odie samen geplaatst worden, Odie trekt zich namelijk heel erg op aan Joe, ze liggen constant samen te slapen, te spelen en te eten. Joe en Odie gaan dus alleen samen weg. Als mijn collega's aan het werk zijn, zitten ze samen in een van de hokken, vooral omdat Odie toch nog wat afwachtend is, maar hij wordt steeds losser. Toen we net voor sluitingstijd even gingen kijken nog, zat hij bovenop de krabpaal koning te zijn
. Dat was mooi om te zien, omdat we hem normaal dus alleen in zijn hok zien liggen. Odie is dol op aandacht, een echte knuffel aan het worden, net als Joe.
.
.
, lekker spelen buiten.