[FOTO] Welke vogel heb jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:10

Die uilen zijn ook heel gaaf! En die pyrhurra en de dwergpapegaaitjes zijn wel heel schattig <3
Leuke vogels allemaal! Blijft leuk om naar te kijken! :) Dus ik hoop dat er nog heel veel foto's in dit topic komen!

MirandaNH schreef:
@ JumpingRider: Jazeker kan hij dat :j hij kan fluiten/praten/krijsen/boeren laten/scheten laten/liedjes zingen/deuntjes na doen :D noem maar op en hij kan het wel! Echt onwijs slimme vogel is het! Het is nooit stil in huis en het is eigenlijk net alsof ik een kleuter opvoed :') Als ik zeg nee dan denkt hij dat ik ja bedoel ofzo... en hij is ook vaak oost indisch doof :+ Hij vind het heeeeerlijk om te ouwehoeren hahaha

Scheten laten met zijn kont of met zijn mond? :') Hahaha. Wel leuk! Zou zelf ook wel zo een willen maar ik heb daar niet genoeg tijd voor. Die hebben heel veel aandacht nodig toch? Misschien als ik later op mezelf woon!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:15

MirandaNH schreef:
@ JumpingRider: Jazeker kan hij dat :j hij kan fluiten/praten/krijsen/boeren laten/scheten laten/liedjes zingen/deuntjes na doen :D noem maar op en hij kan het wel! Echt onwijs slimme vogel is het! Het is nooit stil in huis en het is eigenlijk net alsof ik een kleuter opvoed :') Als ik zeg nee dan denkt hij dat ik ja bedoel ofzo... en hij is ook vaak oost indisch doof :+ Hij vind het heeeeerlijk om te ouwehoeren hahaha

hebben jullie laten sexen om zn geslacht zeker te weten?

Hier is het ook zelden stil. Nu zit de kleine bij me te kletsen, straks weer de grote.
Telefoongesprek voeren in de woonkamer moet ik niet doen, dan zit er eentje met me mee te ouwehoeren.

Smokey is trouwens wel een schijtluis :')
iets wat ze niet kent is eng, veren op en grommen maar :P
WIj hebben smoke wel laten sexen, aangezien ze toch in Utrecht was omdat ze ziek/niet lekker was hebben we dat ook meteen laten doen.

Sjors

Re: [FOTO] Welke vogel heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 17:44

Ik had ech niet door dat die uiltjes echt waren :+

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 13:57

Sjors schreef:
Ik had ech niet door dat die uiltjes echt waren :+

maak niet uit. :D

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 12:55

leuk topic ! mooie vogels ook allemaal :D !

ik heb een amazone van 23 jaar

Afbeelding

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 22:37

Mooie vogel <3
Die vogel is al oud :oo
Enig idee hoe oud ze kunnen worden?

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:50

dankje :D de levensverwachting van een amazone zit rond de 50 jaar , dus hij is nu op de helft van zijn leven :)

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:57

mijn parkiet speedy

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:14

wat leuk al die vogeltjes! vooral die uilen O.o

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 17:42

Heeft er iemand nog een vogel? :D

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 18:54

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 19:03

JumpingRider schreef:
Scheten laten met zijn kont of met zijn mond? :') Hahaha. Wel leuk! Zou zelf ook wel zo een willen maar ik heb daar niet genoeg tijd voor. Die hebben heel veel aandacht nodig toch? Misschien als ik later op mezelf woon!

Hahaha dat doet hij met zijn mond :P als je naar de wc loopt bijvb dan doet hij dat al gauw hahahaha
Ze zijn idd heel veel aandacht nodig. Je kan ze vergelijken met een klein kind, nja die laat je ook nooit lang alleen natuurlijk hihi

Mri schreef:
hebben jullie laten sexen om zn geslacht zeker te weten?

Nee dat vind ik onzin ;) Ik hoef niet percee te weten of het een man of vrouw is hihi
Wil hem de stress niet aan doen van een auto, dierenarts etc alleen voor dit.
Mocht hij wel ooit onder het mes moeten omdat hij wat medisch krijgt dan kunnen we dan verder kijken.
Mja hij doet altijd een mannenstem na.. vandaar dat ik altijd 'hem en hij' zeg haha. :+
laatste tijd begint hij een iets vrouwlijkere stem te ontwikkelen trouwens, hij doet mij nu na haha
Hij heeft ongeveer eerst 20 jaar bij opa en oma gewoond, en opa zijn stem doet hij precies na.
Maar nu hij hier ongeveer 2 jaar staat zien we toch wel veranderingen in hem/haar hhihihi