Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xxMaxx schreef:Ahaa je hebt de hondjes, kan je eindelijk veilig spullen verkopen via mp!
(Sorry flauwe grap.....)
Maar het is net ook uit met mijn ex en ik zag ik dat ik velen malen beter verdien en meid, jij ook! Al was het een lievelings knuffel, iemand voor zo'n keuze stellen is in mijn ogen egoïstisch. Denk aan jezelf, zoals ik doe. Dieren kunnen je tenminste niet dumpen, praten niet tegen je en zijn er voor je! Het is lastig, heb ik ook maar wij vrouwen, zijn vele malen sterker dan mannen, echt waar!!
Edit: hoe emotioneel wij ook zijn, wij hebben de ballen ervoor het te uiten.
Miracle_ schreef:xxMaxx schreef:Ahaa je hebt de hondjes, kan je eindelijk veilig spullen verkopen via mp!
(Sorry flauwe grap.....)
Maar het is net ook uit met mijn ex en ik zag ik dat ik velen malen beter verdien en meid, jij ook! Al was het een lievelings knuffel, iemand voor zo'n keuze stellen is in mijn ogen egoïstisch. Denk aan jezelf, zoals ik doe. Dieren kunnen je tenminste niet dumpen, praten niet tegen je en zijn er voor je! Het is lastig, heb ik ook maar wij vrouwen, zijn vele malen sterker dan mannen, echt waar!!
Edit: hoe emotioneel wij ook zijn, wij hebben de ballen ervoor het te uiten.
Waar slaat dat op?
xxMaxx schreef:Die mp grap? Ik ben der vaak tegen gekomen op bokt dat ze iets verkocht waar een rare draai aan zat. Laatst las ik een topic van der welke hond aanschaffen het beste zou zijn en nu heeft ze er
2. Dit ook omdat ze zich zo veiliger voelde, als ik goed nadenk! Daarom zeg ik ook flauwe grap, maar ik dacht er meteen aan.
Steentje schreef:Hij zegt dat het een aanslag op onze relatie is, omdat we elkaar een heeeeeel stuk minder gaan zien nu, omdat hij geen zin en geld heeft om continu naar mij te komen.

kanniet schreef:Als ik van tevoren wist dat de man waarmee ik door het leven wilde gaan honden niet op prijs stelde, zou ik er, uit liefde voor hem, geen hebben aangeschaft.
Als dit serieus bedoelt is dan ben jij in mijn ogen net zo'n loser, sorry hoor. TS gaat samenwonen en haar zogenaamde vriend laat haar op het laatste moment zitten en voor zo iemand zou jij je leven stop zetten en zo iemand gaan lopen pleasen ? Kom op zeg, wordt een beetje sterker. Ik was een hondenpension begonnen aan huis, hij is nu degene die eens mag laten zien wat hij voor de relatie over heeft en zo te lezen ben ik bang dat dat bar weinig is. Steentje schreef:Hij zegt dat het een aanslag op onze relatie is, omdat we elkaar een heeeeeel stuk minder gaan zien nu, omdat hij geen zin en geld heeft om continu naar mij te komen.
Hij zegt letterlijk dat ik een domme zet heb gemaakt, en niet naar de gevolgen heb gekeken.
Bassenqua schreef:kanniet schreef:Als ik van tevoren wist dat de man waarmee ik door het leven wilde gaan honden niet op prijs stelde, zou ik er, uit liefde voor hem, geen hebben aangeschaft.
Meen je dat in deze situatie nou serieus of loop je te dollen?Als dit serieus bedoelt is dan ben jij in mijn ogen net zo'n loser, sorry hoor. TS gaat samenwonen en haar zogenaamde vriend laat haar op het laatste moment zitten en voor zo iemand zou jij je leven stop zetten en zo iemand gaan lopen pleasen ? Kom op zeg, wordt een beetje sterker. Ik was een hondenpension begonnen aan huis, hij is nu degene die eens mag laten zien wat hij voor de relatie over heeft en zo te lezen ben ik bang dat dat bar weinig is.
. Als dat niet de insteek van TS was, hebben de honden er sowieso niets mee van doen. Je moet in gedachten houden dat TS de hondjes pas twee weken heeft en die relatie al jaren duurt. Ik ga er zomaar van uit dat TS kon weten hoe dit zich zou ontwikkelen.