Ik word voor de keuze gesteld..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 02:04

Ahaa je hebt de hondjes, kan je eindelijk veilig spullen verkopen via mp!
(Sorry flauwe grap.....)

Maar het is net ook uit met mijn ex en ik zag in dat ik velen malen beter verdien en meid, jij ook! Al was het een lievelings knuffel, iemand voor zo'n keuze stellen is in mijn ogen egoïstisch. Denk aan jezelf, zoals ik doe. Dieren kunnen je tenminste niet dumpen, praten niet tegen je en zijn er voor je! Het is lastig, heb ik ook maar wij vrouwen, zijn vele malen sterker dan mannen, echt waar!!

Edit: hoe emotioneel wij ook zijn, wij hebben de ballen ervoor het te uiten.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 02:06

xxMaxx schreef:
(Sorry flauwe grap.....)

Maar het is net ook uit met mijn ex en ik zag ik dat ik velen malen beter verdien en meid, jij ook! Al was het een lievelings knuffel, iemand voor zo'n keuze stellen is in mijn ogen egoïstisch. Denk aan jezelf, zoals ik doe. Dieren kunnen je tenminste niet dumpen, praten niet tegen je en zijn er voor je! Het is lastig, heb ik ook maar wij vrouwen, zijn vele malen sterker dan mannen, echt waar!!

Waar slaat dat op?

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 02:12

Miracle_ schreef:
xxMaxx schreef:
(Sorry flauwe grap.....)

Maar het is net ook uit met mijn ex en ik zag ik dat ik velen malen beter verdien en meid, jij ook! Al was het een lievelings knuffel, iemand voor zo'n keuze stellen is in mijn ogen egoïstisch. Denk aan jezelf, zoals ik doe. Dieren kunnen je tenminste niet dumpen, praten niet tegen je en zijn er voor je! Het is lastig, heb ik ook maar wij vrouwen, zijn vele malen sterker dan mannen, echt waar!!

Waar slaat dat op?

Wat?

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 02:16

Die mp grap? Ik ben der vaak tegen gekomen op bokt dat ze iets verkocht waar een rare draai aan zat. Laatst las ik een topic van der welke hond aanschaffen het beste zou zijn en nu heeft ze er
2. Dit ook omdat ze zich zo veiliger voelde, als ik goed nadenk! Daarom zeg ik ook flauwe grap, maar ik dacht er meteen aan.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 02:29

xxMaxx schreef:
Die mp grap? Ik ben der vaak tegen gekomen op bokt dat ze iets verkocht waar een rare draai aan zat. Laatst las ik een topic van der welke hond aanschaffen het beste zou zijn en nu heeft ze er
2. Dit ook omdat ze zich zo veiliger voelde, als ik goed nadenk! Daarom zeg ik ook flauwe grap, maar ik dacht er meteen aan.

dat heeft toch niks met de situatie te maken. die grap kan ook heel kwetsend zijn.

@ ts ik mag het meschien niet zeggen.
maar door een paar dingen dacht ik eigenlijk ai die snoept van meerdere walletjes (je vriend)
grootste redens
zegt op het laatste moment niet samen te willen wonen.
en loopt te klagen dat het te duur is om steeds naar jou te komen.

Niobe

Re: Ik word voor de keuze gesteld..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 02:32

Ik ben nooit zo'n voorstander geweest van ultimatums (op de een of andere manier weet ik het nederlandse woord ervoor niet ><), maar ik bedoel dan de vraag van "Dat weg of ik weg.".
Als iemand mij voor zo'n keuze zou stellen, dan zou ik diegene ook de deur wijzen. Je neemt me maar met wat of wie ik heb en anders maar niet.
Dus ik vind het heel goed hoe je gereageerd hebt!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 02:41

omg

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 07:38

Wow...met alle respect, maar wat een egoist..en dan had ik hem al zo beoordeeld, voordat ik over de 2 hondjes las..last minute jullie samenwonen cancelen, om vervolgens wel eisen te gaan stellen, absurde eisen.
Ik snap alleen even iets niet zo goed, hebben jullie nog wel een relatie dan?

Ik denk dat je uit moet vinden wat je nog met die vriend van je wilt? Iemand die idd dergelijke ultimatums stelt, zonder ook maar zelf iets te willen geven voor een relatie, heb je sowiezo al niets aan..
Als het dan ook nog over dieren gaat, die jij aangeschaft in je EIGEN leven (want ik lees dat jij je eigen leventje weer hebt opgebouwd en al genoeg gekwestst bent door zijn keuzes waar jij geen aanspraak op had?)...
succes ermee...ik denk dat sterkte wensen in dit geval niet nodig is ?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 07:48

Als ik dit zo hoot hebben jullie evengoed weinig kans als de honden er niet zijn. Weer wegdoen lijkt me dus zinloos. Dan is er wel weer wat anders.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 07:52

Steentje schreef:
Hij zegt dat het een aanslag op onze relatie is, omdat we elkaar een heeeeeel stuk minder gaan zien nu, omdat hij geen zin en geld heeft om continu naar mij te komen.

Dat is toch zijn eigen probleem? Hij wilde niet met je samen wonen. Op het moment dat mijn vriend ineens gezegd had dat hij het niet wilde had hij al een schop onder z'n hol gehad.. Geen hand vol maar een land vol.. :wave:

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 07:55

Jeetje, wat een zeur is hij zeg, als ik zo je verhaal lees.

Meid: Geniet heerlijk van je hondjes, want deze verantwoording heb jij genomen.
Je bent een goede baas voor ze, en je vriend, tsjaah... Wat kunnen we daar over zeggen?
Zal ie jaloers zijn? :+

Ik denk dat er meer aan de hand is, en hij een reden/ manier zoekt om het voorzichtig te uiten.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 07:58

Het klinkt als een vent die zich ineens beseft nog jong te zijn en nog niet zo wil vastleggen. Zonder verantwoordelijkheden (zoals samenwonen, zorgen voor dieren) is het leven wat makkelijker en ben jij er voor de leuk. Als het dan minder leuk of lastig is kun je altijd nog makkelijk ut elkaarr zonder dat er dan vanalles bij komt kijken.

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 08:18

Kort samengevat,,dit is geen echte liefde dus dumpen :wave:

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 09:43

Als ik van tevoren wist dat de man waarmee ik door het leven wilde gaan honden niet op prijs stelde, zou ik er, uit liefde voor hem, geen hebben aangeschaft. Het feit dat jij dit wel deed zegt veel over jou en jouw relatie. Het lijkt erop dat jij sowieso niet verder wil en de hondjes ge-/misbruikt als "reden". Niet moeilijk dus: uitmaken. Dan hoef je elkaar ook niet meer lastig te vallen met zulke zaken.

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 09:51

Ik was al met hem gekapt na het gezeik over wel ofn iet samenwonen.
Dus ja ik zou de hondjes boven hem verkiezen...alleen al omdat hij zo enorm kinderachtig is!

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 09:53

kanniet schreef:
Als ik van tevoren wist dat de man waarmee ik door het leven wilde gaan honden niet op prijs stelde, zou ik er, uit liefde voor hem, geen hebben aangeschaft.

Meen je dat in deze situatie nou serieus of loop je te dollen? :? Als dit serieus bedoelt is dan ben jij in mijn ogen net zo'n loser, sorry hoor. TS gaat samenwonen en haar zogenaamde vriend laat haar op het laatste moment zitten en voor zo iemand zou jij je leven stop zetten en zo iemand gaan lopen pleasen ? Kom op zeg, wordt een beetje sterker. Ik was een hondenpension begonnen aan huis, hij is nu degene die eens mag laten zien wat hij voor de relatie over heeft en zo te lezen ben ik bang dat dat bar weinig is.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 09:55

Was voor mij ook een makkelijke keuze geweest, hij had een schop onder zijn achterste kunnen krijgen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 09:58

zou ik ook gedaan hebben hoor ..voor mijn honden kiezen!
Er zijn genoeg leuke mannen die wel van honden houden!
En deze hondjes houden gewoon van jou....en die k.lo.j.o niet.

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 09:58

Ik geef je groot gelijk! Het is als ik je verhaal zo lees niet de 1e keer dat hij je laat zitten.
Negeer hem en bouw je eigen leventje mét honden op :j

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 09:59

Ik zou hem een enkele reis voordeur cadeau doen.

Al zo lang als ik een relatie heb (ben helemaal gek op mijn vriend!!!) zeg ik al dat als hij mij ooit voor de keuze stelt "Die paarden of ik", dan gaat hij er uit. Niet omdat de paarden op de eerste plaats komen, wel omdat hij dan kennelijk niet begrijpt wat belangrijk is voor mij.

Succes er mee meid, maar ik denk dat je het zelf al dondersgoed weet.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:04

Volgens mij is de alarmbel hier allang afgegaan, je moet het alleen maar even willen horen.
Wat moet je met zo'n control freak?
Hupsakee, in de prullenbak ermee!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:12

Steentje schreef:
Hij zegt dat het een aanslag op onze relatie is, omdat we elkaar een heeeeeel stuk minder gaan zien nu, omdat hij geen zin en geld heeft om continu naar mij te komen.

Hij zegt letterlijk dat ik een domme zet heb gemaakt, en niet naar de gevolgen heb gekeken.

Na zo'n reactie zou hij bij mij dus direct buiten hebben gestaan, dan ga maar iemand zoeken waar je wel zin in hebt 8)7

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:15

Wat een eikel zeg....

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:18

Volgens mij een hele unanieme NEE tegen je vriend of ondertussen al je ex??

Nee,wat een druif...Niet willen samen wonen en nu jij je leven weer fijn op de rails krijgt,meld meneer zich weer en nu kan het niks worden want jij hebt 2hondje's???
Loser 1e klas.

Zal best vervelend zijn om met de aankomende feestdagen zonder partner te zitten.. (zeer zeker als je dat gewend bent)
Maar beter alleen dan opgesnuft zitten met zo'n eigenheimer die jou naar zijn hand wil zetten.

Ga ervoor wat je hart ingeeft en eigenlijk heb je dat zelf al getypt. :(:)

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:18

Bassenqua schreef:
kanniet schreef:
Als ik van tevoren wist dat de man waarmee ik door het leven wilde gaan honden niet op prijs stelde, zou ik er, uit liefde voor hem, geen hebben aangeschaft.

Meen je dat in deze situatie nou serieus of loop je te dollen? :? Als dit serieus bedoelt is dan ben jij in mijn ogen net zo'n loser, sorry hoor. TS gaat samenwonen en haar zogenaamde vriend laat haar op het laatste moment zitten en voor zo iemand zou jij je leven stop zetten en zo iemand gaan lopen pleasen ? Kom op zeg, wordt een beetje sterker. Ik was een hondenpension begonnen aan huis, hij is nu degene die eens mag laten zien wat hij voor de relatie over heeft en zo te lezen ben ik bang dat dat bar weinig is.

Dank je voor het compliment *\o/* . Als dat niet de insteek van TS was, hebben de honden er sowieso niets mee van doen. Je moet in gedachten houden dat TS de hondjes pas twee weken heeft en die relatie al jaren duurt. Ik ga er zomaar van uit dat TS kon weten hoe dit zich zou ontwikkelen.

En ja, als ik écht met iemand door wil, en die iemand houdt absoluut niet van honden, dan hou ik daar rekening mee.