Sterkte er mee!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jiperdepip schreef:jeetje zeg wat verschrikkelijk onmenselijk van de dierenarts,
maar 12 weken is wel erg jong zeg
Is ze bij jullie geboren ? normaal mogen ze namelijk pas met 13 weken bij moeder weg
volgens het stamboom ( gewoon puur uit intresse hoor) en weet je wat de oorzaak van haar dood kan zijn?
verder wil ik je natuurlijk enorm veel sterkte wensen met het verlies van zon prachtig lief poezeltje
Ze worden deze week 13 weken, maar omdat wij zelf de hele week werken is een van haar zusjes dus vanavond opgehaald.. De anderen gaan komend weekend weg, maar goed, ik denk niet dat dat te maken heeft met de dood van Lilly nu.. 
Sita_ schreef:jiperdepip schreef:jeetje zeg wat verschrikkelijk onmenselijk van de dierenarts,
maar 12 weken is wel erg jong zeg
Is ze bij jullie geboren ? normaal mogen ze namelijk pas met 13 weken bij moeder weg
volgens het stamboom ( gewoon puur uit intresse hoor) en weet je wat de oorzaak van haar dood kan zijn?
verder wil ik je natuurlijk enorm veel sterkte wensen met het verlies van zon prachtig lief poezeltje
Ze is idd bij ons geboren.Ze worden deze week 13 weken, maar omdat wij zelf de hele week werken is een van haar zusjes dus vanavond opgehaald.. De anderen gaan komend weekend weg, maar goed, ik denk niet dat dat te maken heeft met de dood van Lilly nu..
Ik heb dus geen idee wat de oorzaak kan zijn, het kwam ineens opzetten en het was op krap 2 uurtjes gebeurd..
jiperdepip schreef:pff wat verschrikkelijk zeg heb je 13 weken een enorme band opgebouwd en ze op zien groeien
en dan opeens in zo een korte tijd weg kleine meid.
dancertje schreef:de dierenarts mag inderdaad niet weigeren zou je hier in verder willen gaan wil ik je deze site geven
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... narts.html
Sita_ schreef:jiperdepip schreef:pff wat verschrikkelijk zeg heb je 13 weken een enorme band opgebouwd en ze op zien groeien
Ja, op 2 uurtjes van een vrolijk speels katje naar een zielig hoopje ellende en nu dus overleden.
Ze hebben ook al een wat lastige start gehad, de moeder stopte met 3 weken met melk geven dus hebben we best veel werk gehad om ze er bij te houden. Ze hebben een pleegmama gehad en verder heel veel zorgen er voor, ze zijn wat kleiner gebleven dan leeftijdsgenootjes, maar ze zijn allemaal kerngezond. Ik snap ook echt niet waar dit ineens vandaan kwam..
Sita_ schreef:jiperdepip schreef:pff wat verschrikkelijk zeg heb je 13 weken een enorme band opgebouwd en ze op zien groeien
Ja, op 2 uurtjes van een vrolijk speels katje naar een zielig hoopje ellende en nu dus overleden.
Ze hebben ook al een wat lastige start gehad, de moeder stopte met 3 weken met melk geven dus hebben we best veel werk gehad om ze er bij te houden. Ze hebben een pleegmama gehad en verder heel veel zorgen er voor, ze zijn wat kleiner gebleven dan leeftijdsgenootjes, maar ze zijn allemaal kerngezond. Ik snap ook echt niet waar dit ineens vandaan kwam..