Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

? Ooit een muis paracetamol zien slikken? Doden met CO2, hoe zien ze dat voor zich? CO2 is in principe dodelijk als het meer dan 17% geconcentreerd is. Geen idee hoe je daar een muis aan bloot stelt zonder dat het voor jezelf kwaad kan?
het is namelijk kleur- en geurloos. Ik vraag me alleen af hoe ze dat voor elkaar willen krijgen?Fiffill schreef:Uitlaatgas is geen pure CO2 hoorhet is namelijk kleur- en geurloos. Ik vraag me alleen af hoe ze dat voor elkaar willen krijgen?
Wat sneu voor het muisje dat je ouders niet naar de DA willen. Misschien zelf even de DA bellen om advies?
En ik snap dat mensen het triest vinden voor het diertje, maar ik snap ook goed dat de TS hem niet zelf durft te doden/niet goed weet hoe. En een muisje is toch wat anders dan een kip bijvoorbeeld, een kliko dichtslaan met een muis ertussen gaat natuurlijk niet werken, sla je eerder je muis half doormidden... dus TS, ik zou even bellen en anders aan je ouders vragen of zij 'm af willen maken als je het zelf niet durft. Flinke klap moet genoeg zijn en is zo gebeurd, wss het beste voor het muisje.
suuzepuus schreef:Citaat:TS: Desnoods leg je hem voor de auto en vraag je je pa om eroverheen te rijden!
Dan laten drogen en voor de kachel leggen!
Ik weet dat dit niet lief is maar kan het niet laten... sorry ts. is niet gemeen bedoeld......

suuzepuus schreef:Citaat:TS: Desnoods leg je hem voor de auto en vraag je je pa om eroverheen te rijden!
Dan laten drogen en voor de kachel leggen!
Ik weet dat dit niet lief is maar kan het niet laten... sorry ts. is niet gemeen bedoeld......
Sonja schreef:Laat ze dit topic even lezen, en vraag of ze 'm met de kop op de tafelrand slaan...
Aan de staart pakken, en met een zwaaitje in 1x een flinke tik op de kop. Dan is het in 1x gebeurd.