Kat is verkouden??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mika11

Re: Kat is verkouden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 13:09

Amy leftover,
Dat wist ik niet, ik dacht dat ze dan eigenlijk 100% beschermd waren.
Maar het klinkt wel logisch wat jij schrijft. :)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 13:10

Hmm had een hele post geschreven maar bokt liep vast.

Enting is inderdaad geen garantie dat ze geen last krijgen, als ze last krijgen is het alleen minder heftig.
Stressituaties geven een verminderde weerstand en dan zitten de meeste katten toch even te snotteren, bijvoorbeeld toen ik mijn katten uit het asiel haalde en toen ik ze met zijn zessen ging verhuizen ;-)

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 13:26

Ik heb het nu zo bedacht:
Ik wacht even af, als het erger word kan ik vanavond naar een andere DA (doe ik liever niet, maar als het nodig is doen we dat) Als het het zelfde word gaan we morgen naar onze eigen DA, word het beter, knapt ze op dan gaan we niet (als ze blijf opknappen natuurlijk!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:09

En, TS hoe is 't nu met je kat? :)

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 18:49

ietje beter.
Ze zwalkt wel heel erg, maar ze wil wel weer iets. als ze bedacht heeft; ik wil op die stoel gaan liggen, probeert ze het ook. Dus ik ga toch morgen denk ik maar even naar mn gewone DA maar iig vanavond niet

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:41

MisticRider schreef:
LynnDenise schreef:
Ik had al bij de DA gezeten denk ik.

In elk geval even bellen!? Belletje voor advies kan geen kwaad.

Ik heb gebeld, om advies, het enige wat hij zij: kom maar langs. hij vroeg niks ofzo...

Een goede DA in elk geval! Kan er later ook niemand zeggen dat hij door de foon heeft gezegd dat het wel mee viel en dat de kat achteraf dood is omdat hij/zij zo ziek was.

Hopelijk ben je morgen niet te laat. Ik had alles op alles gezet om vandaag te gaan. Desnoods iemand gezocht die weet wat ik mijn dieren gunt en die ook bij mijn dieren om kan gaan en die voor mij naar de dierenarts wil gaan. Een kat houd zich namelijk heel lang goed en op het moment dat ze duidelijk laten zien dat ze ziek zijn dan zijn ze vaak zieker dan dat ze lijken te zijn.

Beterschap voor haar

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:04

ze zwalkt??? heb je mijn post niet gelezen? ik leg nog uit dat die van mij ineens ging wankelen,.... en uur later bij de DA met de uitskag longontsteking!
En wat dierenfan zegt ze tonen lang goed dat is katten eigen maar als ze symtomen vertonen moet je snel zijn!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:28

TS hoe is het met de kat ?

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 15:09

even een update:
Gisteravond ging het best wel goed, ze dronk lekker, en sliep vooral lekker. Maar vanochtend ging het ineens veel slechter! Dus we zijn nu wel gelijk bij de DA geweest, en dat was maar goed ook. Ze heeft 2 prikken gehad (1x antibiotica, andere weet ik niet) En heb een soort van calorieën pasta gehad om dat ze wat aan moet komen, en nog antibiotica tabletjes. De DA dacht aan een Bacteriële infectie, maar hoe of wat precies wist hij ook niet. Nu een kwestie van afwachten, ik zou zondag resultaat moeten zien...

Ook heb ik het nog even over een van mijn merrie's gehad Waarschijnlijk drachtig!!! *\o/* was niet de bedoeling, maar toch een leuk cadeautje!