Nikki__ schreef:Citaat:Zeg let jij wel op?![]()
Wat er aangepakt wordt is voor 90% wat de eigenaar van de hond doet. Kan dat alleen maar toejuichen omdaarmee te beginnen, zodat je uberhaupt geen hond met 'gedagdproblemen' krijgt.
Ik heb geen keus, moeders is verslaafden het is zeker goed dat hij de oorzaak bij de baasjes zoekt. Dat juich ik alleen maar toe! Alleen als jouw hond geen gedragsproblemen heeft, heb je al die manieren niet nodig! Een hond is niet zijn hele leven bezig om hogerop te komen, al geloven veel mensen dit, helaas, nog steeds.
Ik neem aan dat je gewoon inspeelt op het gedrag van je hond, op welk moment dat ook is. Als je consequent bent vanaf het begin en je duidelijk bent dat je de leider bent dat zullen de meeste honden dit accepteren en het ook prima vinden en is er voor de hond geen reden om te proberen hogerop te komen. Als het zo is dat de hond het steeds probeert zal er wel degelijk fouten zijn gemaakt tijdens de opvoeding.
Als je naar de dog whisperer kijkt heeft Cesar inderdaad te maken met problemen en vaak grote gedragsproblemen. Je moet dat wel kunnen relativeren. Ik vind zijn manier prima, maar vergeet zeker het positieve belonen niet wat je bij Cesar weinig terug ziet niet. Ik ben er zelf wel voor om daar een balans tussen te vinden. Belonen/corrigeren. Er wordt tegenwoordig soms wel erg doorgeslagen wat betreft met belonen-negeren. Een hond moet alles doen voor een brokje/beloning terwijl ik ook vind dat een hond iets moet doen als je hem dit opdraagt omdat je de leider bent en het bepaald en niet altijd voor een beloning.
en het is zeker goed dat hij de oorzaak bij de baasjes zoekt. Dat juich ik alleen maar toe! Alleen als jouw hond geen gedragsproblemen heeft, heb je al die manieren niet nodig! Een hond is niet zijn hele leven bezig om hogerop te komen, al geloven veel mensen dit, helaas, nog steeds.

. Als ik het goed begreep was dat voor 2,5 uur. Ik vind het het geld ook wel waard, maar ben bang dat het weggegooid geld is, als het niks opleverd.

?) die het zelfde werkt en het zelfde beeld heeft als Cesar.
auwhhhhh een tak