Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Esabina schreef:Haha goed idee!Nou als we ze binnen doen dan is er een hele grote kans dat ze onder de auto komen. En in de andere schuur staan de paarden, ze zitten nu in de schuur.. waar ze eigenlijk horen ... ik ben nu aan het bedenken waar ik ze anders kan doen waar ze het niet te koud hebben.. mmm
Dus morgen maar even weer kijken, ben nu tenminste nog heel erg blij dat ze er nog waren. De moederpoes was vanavond ook bij ze, dus zezullen het vanavond wel overleven denk ik
Sjolvir schreef:hmmmm, apart.. zeker de vrijdag op zaterdag verdwijn dag.
Jullie zitten niet ergens dat mensen ze meenemen?
Uil zou wel zonde zijn van de kittens, maar ook wel weer makkelijk en smakelijk hapje voor de uil.
Hier was het altijd wel zo, dat op een week of 4 a 5 het poezenvolk dusdanig op stap ging,
dat we regelmatig de hele familie of deel kwijt waren, maar we zijn nooit echt kat kwijt geraakt,
altijd dag of 2 later weer terug gevonden.
(probleem nu de wereld uit, moeders is gekastreerd.)
Wij voerden echter de kittens en moeders al meteen na bevalling (moeders direct, kittens uiteraard later),
zodat ze ook goed tam werden voor nieuwe baasjes.
Weet wel dat we ze vaak opsloten als we wisten dat er nieuw baasje kwam, want prompt waren
ze dan de hort op en onvindbaar op stal.
Maar als je er al 1, 2 wkn kwijt bent... zal die wel dood zijn... Geen mollenklemmen? rattenvallen?
etc. in de buurt?
. De kittens zijn heel tam en ook helemaal niet bang voor ons, ze zitten ook nergens verstopt .. want we hebben echt overal gezocht. Ze zitten ook niet in de sloot... Ik zal morgen nog weer even kijken maar de kans is dan heel klein dat ze nog leven omdat er het al een paar dagen gevroren heeft en ze ook niks hebben gegeten of gedronken.
Esabina schreef:Vandaag even weer bij de boerderij geweest, gelukkig de 2 kittens waren er nog![]()
Ik wou nog een foto van de uil maken maar ik kon hem niet vinden, waar hij normaal was, was hij nu nietDus morgen maar even weer kijken, ben nu tenminste nog heel erg blij dat ze er nog waren. De moederpoes was vanavond ook bij ze, dus zezullen het vanavond wel overleven denk ik
En zo kan ik een beetje uitzoeken of het dat zou kunnen zijn..